Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Afvallen in een groep

Geplaatst door Whiko op May 20, 2012 om 05:19

May 20, 2012 om 05:19
Uit onderzoek is gebleken dat je samen in een groep beter af valt omdat je elkaar kunt stimuleren en je het als een stok achter de deur kan voelen doordat je iets te bewijzen hebt aan anderen.
Daarom heb ik een groep opgericht voor op Facebook omdat daar de meeste mensen toch wel even iedere dag op kijken. Hierin krijg je dan opdrachten en handige tips waarmee ik zelf al 5 kg mee ben afgevallen in 4 weken. Best een prestatie dus.

Hier volgt de link. Er kunnen max 15 personen deelnemen om het overzichtelijk te houden.

https://www.facebook.com/groups/369254353132931/#!/groups/369254353132931/
May 21, 2012 om 01:26
jammer --ik raak er niet op--leek me ideaal via face book.nu moet ik hier constant tussen verschillende sites peddelen waar toch heel weinig mensen "aktief " zijn
May 21, 2012 om 02:29
Kan er ook niet op. Zou er best een linkje naar mijn spreadsheetsite op willen zetten.
May 21, 2012 om 10:51
Hier ga ik aan werken dat je er op kunt.
June 5, 2012 om 07:12
ook ik kan er nog niet op :)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.