Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hoera, onder de 80 :)

Geplaatst door Winniem op June 5, 2012 om 02:43

June 5, 2012 om 02:43
Heb nog een eind te gaan (rond de 20) maar de eerste 7.2-7.3kg zijn er af, waardoor ik eindelijk onder de 80kg zit :goon: Volgens mij is het alweer 12 jaar geleden dat ik onder de 80 zat haha, schandalig eigenlijk.

Héérlijk! Ik heb alle verleiding om de fout in te gaan kunnen weerstaan, ook al was dat moeilijk soms. Nog effe volhouden :D

Super dat deze site bestaat :yes:
June 6, 2012 om 01:50
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn dat je onder de 80 bent! Goed bezig dus!
June 6, 2012 om 03:23
:applaus:
June 6, 2012 om 03:57
Proficiat!

Ik ook sinds deze morgen! ;) Het was bij mij wel niet 12 jaar geleden, maar het begon mij wel te irriteren dat ik mijzelf maar geen schop onder de kont kon geven om het te veranderen (ongeveer een half jaar). Nu weer op het goede pad met veel sport en goed eten.
June 6, 2012 om 14:01
Hier nog 2 kg te gaan voor die verrekte 80 verdwijnt, maar ik vertrouw erop dat het me ook wel lukt. Een heel dikke proficat iig!!!
June 6, 2012 om 14:30
Ik ga je voorbeeld volgen, nog 2,2 kilo te gaan, eigenlijk 2,3 want dan zit ik er echt onder ;)
Onbekend
June 7, 2012 om 16:56
Super goed gedaan Winniem!!
June 8, 2012 om 05:01
Proficiat! Goed gedaan! Ennuhhh ik doe mee, ook eindelijk onder die 80 voor het eerst sinds de zwangerschap :D
June 8, 2012 om 05:56
Hah, bedankt en succes iedereen! Als ik het kan kan iedereen het (en dat meen ik!)
June 12, 2012 om 12:32
Wooow wat moet dat een super geweldig gevoel geven na al die jaren! Volhouden zo, en hopelijk ben je die andere kilo's ook zo kwijt! Ik moet er nog 2.1 zien kwijt te raken om onder de 80 te komen ;)

Succes

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.