Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

dubele kin

Geplaatst door op June 5, 2012 om 10:39

Onbekend
June 5, 2012 om 10:39
ik vroeg me af hoe je een dubele kin wegkrijgt, door af te vallen, maar wat als dit niet werkt?
Onbekend
August 3, 2012 om 11:11
Goh meid, als ik wist zou ik er kapitalen mee verdienen. Wat ik weet dat je er vroeg bij moet zijn anders krijg je op je oude de dag , als je gewicht bent een kalkoennek, (kent mijn spellingcontrole niet). een nek als een kalkoen kan je daar iets bij voorstellen? Dat is ook mijn voorland, misschien over 25 jaar.
Als je de oplossing gevonden hebt laat je het mij weten?
August 4, 2012 om 11:31
Er bestaan wel oefeningen voor, heb dat ooit eens ergens gelezen. Je moest bijvoorbeeld met de achterkant van je vingers op je onderkin tikken, van links naar rechts. Ook je kin voor- en achteruit bewegen enz. Misschien eens googlen?
Ik denk dat die dubbele onderkin wel verdwijnt als je wat kilootjes afvalt hoor, het is uiteindelijk een vetophoping die je pas kan verminderen als je hele lichaamsvet wordt verminderd.
Feit is wel dat bij het ouder worden, de huid onder je kin sowieso wat "zachter" wordt.
Of misschien bestaan er wel crèmes die je kan smeren om de huid rond je onderkin wat te verstevigen? Misschien eens informeren bij de apotheek/huisarts?
Ik heb er geen last van, maar wat niet is, kan nog komen hè!
Onbekend
August 4, 2012 om 12:03
Gezichtsoefeningen voor een facelift zonder operatie.

Deze oefeningen kunnen overal worden gedaan.
Veel mensen doen ze in de auto.
Zorg er wel voor dat je tegenligger het niet ziet; het ziet er wel een beetje gek uit. .

Deze oefening heeft effect op de meeste spieren van het gezicht en de hals.
De huid onder de ogen wordt strak getrokken.
De kin-, de mond- en de halsspieren worden getrained.
Trek de mond zo ver mogelijk naar links en daarna zo ver mogelijk naar rechts.
Doe dit 25 keer naar links en 25 keer naar rechts.
De eerste tijd langzaam beginnen met 10 keer links en 10 keer rechts.

Rimpeltjes rond de mond.
Vorm de mond tot een klein O.
Doe wel de lippen over de tanden.
En daarna een grote A (nog steeds lippen over de tanden).
Doe dit 30 keer.
De eerste tijd langzaam beginnen met 10 keer.

Voorhoofd rimpels en de oogleden.
Open de ogen zo ver mogelijk, waarbij het voorhoofd wordt opgetrokken en ga meteen weer naar de normale stand. Verbaasd kijken en weer terug, verbaasd kijken en weer terug.
Doe dit 30 keer.
De eerste tijd langzaam beginnen met 10 keer.

Voor de onderkin en de halsspieren.
Steek de tong zo ver mogelijk naar voren uit de mond.
Doe dit 10 keer per dag.

Dit is alles!
Het duurt hoogstens 5 minuten.
Als je deze oefeningen dagelijks doet zul je merken dat het weldadig is voor de huid zowel als de bloedsomloop.
Je hoeft er geen tijd voor vrij te maken want je kunt het doen tijdens huishoudelijke klussen etc.

Bron: gezichtsoefeningen
Onbekend
August 5, 2012 om 01:45
Inderdaad wat een mooie foto's, zelfs de pigment vlekken verdwijnen:muwhahahaha:

Ach, het zal wel helpen, alle spieroefeningen helpen, mits je het dagelijks doet, en gezond doet eten en stopt met roken en op tijd naar bed en geen alcohol hatuurlijk en kijk uit voor de zon(nebank).
Dus eerlijk gezegd, lijkt mij dat nog lastiger dan lijnen.
Hier nog meer oefeningen ,veel succes.
August 14, 2012 om 17:28
Ik ga ze op mijn werk doen. Eens kijken hoe de collega's reageren als ik ineens mijn tong ga uitsteken :haha:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.