Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Drukke mama-buddies gezocht!

Geplaatst door op June 13, 2012 om 02:36

Onbekend
June 13, 2012 om 02:36
Hallo allemaal,
Ik ben eergisteren weer begonnen met afvallen en heb me maar meteen weer bij deze site aangemeld. Is vorige keer wel goed bevallen!
:nieuwlid:
Ik ben een 46-jarige moeder van 2 pubers die allebei erg veel sporten, daarnaast werk ik part-time bij een manege (achter de bar) en natuurlijk heb ik ook nog een huishouden. Sinds de geboorte van de kinderen heb ik mezelf behoorlijk verwaarloosd en ook m'n gewicht steeds meer uit de hand laten lopen. Ik zat nu weer op bijna 90 en wil graag terug naar 65. De eerste kilo is er al weer af, maar ik heb dus nog een lange weg te gaan.....
:wandelen::wandelen::wandelen:
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere drukke moeders die ook net begonnen zijn met afvallen, maar alle andere buddies zijn natuurlijk ook welkom!
:groetjesvanmij:
June 13, 2012 om 02:51
Ik wil ook weer naar de 65 Kilo! Succes, hopelijk gaat het ons lukken..

Groetjes Monique
Onbekend
June 13, 2012 om 03:15
Tuuuuuuuurlijk gaat het ons lukken! Veel succes!!!
June 13, 2012 om 06:59
bij mij moet er ook weer heel wat
heb 3 zonen , 13 jaar , bijna 10 en nog een kleintje van 5 maanden, ook nog plusmama van een zoon van 21 jaar... Ik werk normaal 31.5 uur en grote jongens sporten ook nog.
De zwangerschapskilo's mogen er nu eindelijk weer eens af gaan. Maandag met modifast 3.2.2 begonnen , maar ik eet er wel wat groenten bij anders ga ik zo duizelen en kan niet voor de verzorging natuurlijk ... Gaat ons vasrt lukken
Onbekend
June 13, 2012 om 07:17
Ik hoop dat het je lukt met Modifast. Lijkt me erg moeilijk... Ik probeer het d.m.v. gezond eten, vooral niet snoepen (das m'n grootste valkuil) en wat meer bewegen. Ik pak de fiets weer ipv altijd maar de auto en ik ga morgen weer naar de sportschool. Moet lukken, toch?
In ieder geval:
:succes:
June 13, 2012 om 08:21
Ik ben vroeger al heel veel afgevallen (68 kilo) met behulp van deze site en sporten. Daarna zwanger geraakt en weer 48 kilo aangekomen. De eerste 23 kilo waren er zo af, maar die laatste 25 toch niet. Ik ben 5 weken geleden weer begonnen met afvallen en inmiddels 10 kilo kwijt. Ik wil er nog ongeveer 10 kwijt, dus dat is de missie voor de komende maanden. Mijn zoon is inmiddels alweer 4 en gaat nu naar school. Geeft moeders weer een beetje tijd om aan beweging te denken :D
Onbekend
June 13, 2012 om 09:38
Wow! 68 kilo, dat is echt veel! Super hoor!Dan lukt deze laatste 10 kilo je ook nog wel! Mijn eerste zwangerschap was ik bijna 30 kilo aangekomen en tijdens mijn 2e ging ik ook aardig die kant op, maar toen ik 8 maanden zwanger was kreeg ik buikgriep, toen kwam ik niet meer aan, hahaha. Mijn extra gewicht is trouwens al voor m'n zwangerschappen begonnen, de zwangerschapskilo's was ik eigenlijk zo weer kwijt. Maar later kwam er helaas toch weer het een en ander bij, hmmmm. Nou ja, ik ben weer op de goede weg.
Jij heel veel succes met de laatste 10 kilo he!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.