Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

7 ons aangekomen wie weet hoe dat komt en kan me helpen

Geplaatst door Ciskafokker op June 13, 2012 om 03:40

June 13, 2012 om 03:40
Goedenmorgen

Ik volg vandaag precies 2 weken nu de weight care methode.
Maar gisteravond heb ik voor het eerst weer meegegeten.
2 kleine rundergehaktballetje en een klein stukje worst.
Nu was ik vanmorgen 7 ons zwaarder dan gisteren en daar baal ik best van.
Wie weet hoe dat kan ?

Groetjes Ciska
June 13, 2012 om 03:49
In de worst en misschien ook de gehaktballetjes zal veel meer zout zitten dan je met de shakes hebt binnengekregen en daardoor kan je nu meer vocht vasthouden. Zitten je ringen strakker? Eet vandaag wat extra komkommer of bleekselderij en let op zout dan zal het er morgen wel weer af zijn.
June 13, 2012 om 04:19
Nee die zitten niet strakker. Maar we wachten morgen af. En ik zal wat komkommer extra eten en vandaag maar weer alleen aan de shakes en maaltijdreep. Maar ik had wel ontzettend last van mijn buik na het eten. Net of mijn maag er weer aan moest wennen. Kan dat ?
Weet jij dat toevallig.
Groetjes Ciska
June 13, 2012 om 04:23
En wat denk je van het verschil in de hoeveelheid voedsel die nu in je darmen zit. Heeft ook 3 dagen nodig om eruit te komen.
June 13, 2012 om 06:18
Komt wel goed, het is maar een getal en momentopname. Misschien niet meer wegen voortaan als je een dag meer gegeten hebt dan normaal. Gewoon wekelijks een vast moment. Hou vol he, je kan het!!!
June 13, 2012 om 08:16
Zelf volg ik een proteine / low carb dieet. Dan eet ik voor mijn gevoel best veel, maar uiteindelijk weinig calorien. 1 dag per week of 2 weken eet ik gewoon alles waar ik zin in heb en eet ik dus best veel calorien. Dit mede om niet in de bekende spaarstand te komen en ook om het goed vol te kunnen houden. Als ik me weeg na een dag dat ik alles heb gegeten ben ik ook zeker niet afgevallen, vaak zelfs een kilo aangekomen. Dat is ook logisch. Daarom weeg ik me gewoon 1 x in de week op vrijdag en bekijk dan het resultaat van die week. Al met al val ik nog steeds 1 a 2 kilo per week af en gaat het lekker zo.

Daarnaast hangt het natuurlijk ook af van hoeveel je af moet / wil vallen. Voor iemand die 30 kilo af wil vallen is 7 ons een peuleschil maar voor iemand die 3 kilo af wil vallen is het veel. Uiteindelijk is 7 ons maar een klein beetje :)
June 13, 2012 om 10:24
Ik heb de reacties niet gelezen, maar ik kan alleen zeggen: maak je a.u.b. niet druk om 7 onsjes! Je gewicht kan met 1-2 kilo schommelen PER DAG. Je kan van bepaalde voeding(vooral zout) vocht vast houden. Als jij al zo lang goed in de weer bent met shakes e.d. dan kan het nooit dat je 7 ons ineens aankomt. Om een kilo aan te komen, moet je (in theorie) 7000 kcal méér eten dan dat je verbruikt...
June 13, 2012 om 10:50
Ontzettend bedankt voor al jullie reacties. Dat geeft ontzettend veel steun en moed om door te gaan. We gaan gewoon verder en hopen eerst de 75 kilo te halen.

Iedereen ontzettend bedankt.
Fijn dat er zo forum is.

Groetjes Ciska
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.