Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hallo allemaal!

Geplaatst door Iwish op July 4, 2012 om 09:31

July 4, 2012 om 09:31
Ik ben Cindy, 37 jaar. Ik ben onlangs begonnen met sporten en was op zoek naar en site waar ik en mijn eetgewoonten en mijn beweging in kon vullen. En dus kwam ik hier terecht. Qua sporten ben ik nu vooral bezig met fitness, maar heb ook al wat lesjes in het water gehad (Aquafit/Conditie). Qua eten volg ik geen dieet of neem geen pillen, ik probeer het vooral door gewoon gezond eten en goed sporten te doen. Tot nu toe gaat het goed en doet het sporten wat het moet doen. Stressvermindering (stress = ook eten), conditieverbetering en afvallen. Al was dat niet mijn allereerste doel, is het toch wel heel welkom en nu het 'aanslaat' word ik fanatiek. ;) Ik heb mezelf dus tot doel gesteld om verder af te vallen, is ook beter voor mijn lijf. Al doe ik het wel rustig aan. Heb een sportabonnement van 14 maanden, dus ik heb nog even. :)

Wat verder nog te vertellen? Ik zou zeggen: vraag maar.
July 4, 2012 om 16:27
Hoi Iwish, welkom op deze site en wat goed dat je het sporten hebt opgepakt (en zo fanatiek bent!)
Ik wilde even spieken hoe zwaar je bent, om te zien of het ook echt nodig is dat je afvalt of dat het vooral 'voor het mooie' is dat je blij bent dat er ook wat kilootjes af gaan. Helaas lukt dat niet want je profiel is afgeschermd.

Hoe dan ook, veel succes met het sporten!

:groetjes:
July 5, 2012 om 02:14
Goed bezig.
en je bent welkom om in mijn dagboekjes te komen kijken.
Wie weet haal je er wat info uit die je kunt gebruiken.

Groetjes appelperzik
July 5, 2012 om 03:44
Dat is wel nodig hoor;) , zit nu net met mijn BMI onder de 30 en vorige week dus nog daarboven. Heb mijn profiel opengezet voor deelnemers nu, volgens mij is het dan niet voor iedereen op i-net te zien, maar alleen voor mensen van hier, toch?
July 5, 2012 om 03:45
@ Appelperzik: ga ik doen, dank je!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.