Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

nieuwe club: min 12 voor '13

Geplaatst door Vijfster op July 13, 2012 om 04:28

July 13, 2012 om 04:28
heb net een nieuwe tijdelijke club opgericht. met enthousiasme 12 kilo kwijtraken voor 2013. je kunt tot het eind juli lid worden van de club als je daar zin in hebt.
groet van vijfster
July 13, 2012 om 05:05
Meld me bij deze aan,elke stok achter de deur geeft mij kracht om door te zetten.
groetjes mamsie
Onbekend
July 13, 2012 om 06:46
Ik vraag mij af, waarom zo snel? Het is een goed voornemen samen een doel te stellen, dat is haalbaar voor iemand met heel veel overgewicht, maar waarom voor 31-12-2013 TWAALF kilo. Terwijl er zoveel obstakels te verwachten zijn: de vakanties, de feestdagen, persoonlijke evenementen
Wordt dit niet te obsessief? Kan dit nog leuk blijven?
July 13, 2012 om 07:01
ja hoor, emmieOO. dat is gewoon 5 ons in de week. dat is het streven. 4 ons in de week is ook goed, en dat is mooi te doen als je genoeg eet. raar maar waar. natuurlijk gaat 12 kilo niet als je maar 5 kilo te zwaar bent. dat is gekkenwerk. ook niet als je 12 kilo te zwaar bent, denk ik. maar als je 20 kilo te zwaar bent, is 12 kilo een mooi streven. bovendien is de naam van de club toch wel leuk, dacht ik zo. een soort puzzeltje. en nee, obsessief moet het niet worden. geen gesmijt met de weegschaal als die niet meewerkt. wel humor, veel humor, en korreltjes zout. plezier in het afvallen. die oliebol op het eind mag er dan best bij. die champoppel ook. wat anders wordt het met kilo's marsepein en pepernoten. daar maken we maar een knutselpakket van.

we zullen het zien. we prikken niemand vast op die 12 kilo. denk ik.
Onbekend
July 13, 2012 om 10:58
Vijfster, ik bewonder je stiekem voor je optimisme en bedrijvigheid, altijd maar weer!
Inderdaad een leuke titel voor die topic.

Oké, ik neem de ook uitdaging, nog een vakantie in het vooruitzicht in luilekkerland en aartslui. Dan ben ik die laatste vastzittende, eigenlijk 6 kilo ook kwijt,moge het lukken. Ik doe mee en drink ik er misschien met mijn man man op oudejaarsavond een champoppel 'whatever that may be'.

Vijfster, je hebt mij om; maken jullie je geen zorgen dat het vandaag
vrijdag de 13de is. Ik niet, maar jullie::zwartekat3:!
July 14, 2012 om 01:39
vrijdag de dertiende is een prachtige dag om een club te starten. dat blijkt wel, er zijn al 7 leden die 12 kilo de laan uit willen sturen , en twee die wachten tot de deur bijna sluit.
er komen vast meer leden bij.
ik heb er zin in! nog steeds. :bigsmile:
July 14, 2012 om 07:32
I'm in. Heb er ook zin in :enthousiast:
July 15, 2012 om 03:24
we zijn al met 9 plus 2. er kan nog meer bij!
dus heb je een kilootje of 12 af te vallen voordat het vuurwerk aangestoken wordt, en heb je echt zin om dat eens aan te pakken, meld je dan maar aan. een beetje extra enthousiasme is nooit weg. graag ook een wat humor meenemen. afvallen, enthousiasme en humor is een mooie combi die wel tot resultaat moet leiden.
July 15, 2012 om 08:52
Oké humor en enthousiaste genoeg , nu nog het belangrijkste afvallen !!
Komt mooi uit , mijn streven is om op 01-01-2013 .....minimaal 12 kg verlost te zijn , ik ben graag van de partij Vijfster.
Onbekend
July 16, 2012 om 00:36
Ik wil in totaal 30 kilo afvallen, en dat mogen er best voor 01-01-2013 al 12 zijn. Dus ik doe mee

July 16, 2012 om 01:10
welkom poging9999, en nu gaan we ervan uit dat het geen poging blijft, maar dat er daadwerkelijk iets van die 30 kilo afgaan. 12, om mee te beginnen.
succes!
Onbekend
July 16, 2012 om 05:28
Ik wil ook wel meedoen, had mijn streven toch al op 100 voor eind dit jaar, moet lukken dus.
July 16, 2012 om 05:49
eigenlijk had ik hier een link moetenzetten, maar hoe doe ik dat?
ga maar naar mijn profiel, daar zie je rechts de clubs staan waar ik lid van ben. min 12 voor'13 staat daar ook bij. op klikken en je bent er al. succes!
July 16, 2012 om 16:22
misschien een beetje ambitieus, maar mijn planning is wel een 0,5 kilo per week. Ik ga de uitdaging dus aan! Mooie motivatie om 'op schema' te blijven.
Onbekend
July 16, 2012 om 16:55
Driewerf hoera voor Vijfster!

:hfeest::ofeest::efeest::rfeest::afeest:,
:hfeest::ofeest::efeest::rfeest::afeest:,
:hfeest::ofeest::efeest::rfeest::afeest:!
July 17, 2012 om 01:06
die 12 kiloos moet je echt zelf doen, hoor EmmieOO. ik tover ze niet weg voor je. :DD:
zo rond eind december mag je drie hoeraatjes voor jezelf schrijven als je laatste kilo's ook verdwenen zijn. natuurlijk gaat je dat lukken, gezien het afgelopen half jaar.

wat de club betreft: al een flink aantal leden die er zin in hebben.
Onbekend
July 17, 2012 om 03:22
Ik weet het, maar zo veel mensen te kunnen motiveren binnen 3 dagen en nog een persoonlijke noot voor hen, het geeft jou vast de eerste weken geen tijd verkeerd te eten Wat later op de avond en wat vermoeider word ik soms wat euforisch. Maar toch, petje af!

Mijn laatste kilo's zitten met velpon aan mijn lijf geplakt en er zijn nog zo veel met eten gerelateerde dingen dit laatste half jaar.
July 17, 2012 om 03:46
emmieOO: velpon moet te doen zijn. twee componentenlijm was iets anders geweest.

en ja natuurlijk, de club is ook mijn eigen stok achter de deur. gelukkig is het vakantietijd, dus wat meer tijd om te reageren.
July 18, 2012 om 09:01
19 leden tot nu toe. je kunt je nog tot eind juli aanmelden. daarna gaat de clubdeur dicht. naar binnen toe tenminste. je mag er altijd uit als je wilt.
July 18, 2012 om 13:50
Hoi,
Ik zou ook graag meedoen. Ik wil ook ongeveer 12 kwijt dit jaar.

July 30, 2012 om 06:45
Kan ik nog meedoen,ik wil nog graag 10 kg kwijt.....
July 31, 2012 om 01:28
ja hoor, je kunt nog meedoen. snel aanmelden dan, of heb je dat al gedaan?
July 31, 2012 om 02:34
Ik meld mij ook aan. Saved by the bell :-).
Onbekend
July 31, 2012 om 03:54
:doittogether:
July 31, 2012 om 04:41
31 juli, net op tijd om nog mee te doen. Ik hoop dat deze club me een impuls kan geven weer wat af te gaan vallen want het is wat gestagneerd de laatste tijd :)

July 31, 2012, gewijzigd door Indigo66 op July 31, 2012 om 05:04
Ja, ik wil ook nog méé doen! Het gaat me niet sec om de cijfers op de weegschaal, maar wel om bewust bezig te blijven. De weegschaal laat dan vanzelf het resultaat zien!
Enne, oh ja..., ik vier mijn verjaardag op vrijdag 13 juli en ben ooit op vrijdag de 13e 13 jaar geworden. I'm still alive! Komt dus goed!
July 31, 2012 om 05:27
Ik sluit mij ook aan. Woensdag 1 augustus blijven er 6 maanden over voor deze 12 kilo, perfect en haalbaar doel. Succes voor alle leden van deze nieuwe club.
July 31, 2012 om 06:47
nog even aanmelden als je dat nogniet gedaan hebt. zoeken bij clubs, of even kijken via mijn profiel. rechts op mijn profiel zie je de clubs staan waar ik lid van ben. min 12 voor '13 staat daar ook bij.
morgenochtendvroeg gaat de deur dicht en is het afgelopen met in en uitlopen.

je kans om af te vallen moet je nu pakken. en goed vasthouden tot eind december anders gebeurt er nog niks. zelf doen, zelf aanpakken en doorgeven. als ieder lid dat doet, dan zijn er toch heel wat kilo's minder op valtaf. en wij gaan dat gewoon doen. je mag nog meedoen.

tot later op de club, misschien.
July 31, 2012 om 07:43
leuk idee; twaalf kwijtraken voor het dertiende jaar, dat wil ik ook wel en dan verder met de dertiende kilo natuurlijk. Een mooi begin. Het afvallen vind ik niet zo moeilijk; na drie dagen zit ik er weer helemaal in. Het nieuwe gewicht handhaven is een grotere uitdaging. Succes met zijn allen. Eigenlijk weet ik helemaal nog niet wat het inhoudt in zo'n club.
July 31, 2012 om 07:52
Rhema een club is om elkaar aan te moedigen een een steun te zijn voor elkaar.
Tenslotte zijn we hier allemaal met hetzelfde doel......afvallen
tot op de club

Onbekend
July 31, 2012 om 13:30
@: allemaal, veel succes!
Morgen vul ik mijn gewicht in .
Prettige avond.
Groetjes.
July 31, 2012 om 15:22
Ben er ook nog last minute snel even bijgewipt. Moet het hier nog wat gewoon worden (lang geleden ooit eens ingelogd op valtaf maar er euhm... toen weinig gebruik van gemaakt zeg maar), en nu heb ik eindelijk wat frisse moed gevonden om opnieuw te diëten, vrijdag eerste weegbeurt, dan is week één voorbij ;)
July 31, 2012 om 16:55
ik wil ook wel! Wil in totaal 40 kwijt, heb er nu ruim 11 te pakken ,dus nog zeker 29 te gaan. Wil dat wel in 5 maanden bereiken
July 31, 2012 om 16:56
Wat leuk, Sandewieste! Dat je vrijdag maar een mooie dag mag zijn. Ken je de hulpmiddelen van Avla al? Hij heeft Excel sheets gemaakt die ook goed kunnen helpen omdat je ziet hoeveel calorieën moet eten om binnen hoeveel tijd hoeveel af te vallen. Haha, snap je em nog?
August 1, 2012 om 07:14
:shy: Oeps...Hier gaat het helemaal mis op een site met overwegend(e) dames.
Hulpmiddelen van Avla? :lollig: Mooi weer...:dathebikweer:
August 1, 2012 om 07:52
Zet ze allemaal in een excelletje Vla ;)
Onbekend
August 1, 2012 om 11:05
@:Alva: nee, Avla dat mag je beslist niet doen, ik ben dan wel op vakantie maar lees mee.
De dames volgen allemaal hun eigen dieetmethode. Emmie zit ook op deze club en is mijn buddy. Ik ben geweigerd door jullie club.
Men, Emmie00 en misschien ook Vijfster zullen wel niet willen dat dit een dependance wordt van de club "Gezond eten en bewegen het hele jaar door". Toch?
August 1, 2012 om 11:31
dit forum een dependance van avla's club? mag avla zelf weten oftie heen en weer wil pendelen tussen dependances. gezond eten het hele jaar door is niks mis mee, lijkt mij.
August 1, 2012 om 11:36
Laat ik me daar nu net hebben aangemeld. Super, gezond eten en kan je goed helpen om die twaalf kilo kwijt te raken en daarmee ook de club tot een succes te maken, toch? Tralalalala ik ga ervoor. En erachter, en ernaast en noem de voorzetsels maar op:)
Onbekend
August 1, 2012 om 11:51
@:Vijfster: ik heb niet veel tijd, maar flyeren op jullie club zoals Lian voorstelt is toch niet de bedoeling.
Ik heb nog 10 minuten. maar ik begrijp het wel: jij bent zeker ook lid van 'Avla's club'.
Daaag , jullie zorg.

August 1, 2012 om 12:04
nee hoor, geen lid van avla's club. en ook geen lid van wel meer clubs die toch vertegenwoordigd zijn op de club min 12 voor'13. dat is juist het mooie aan de club. mensen die op verschillende manieren afvallen, maar soms een extra duwtje nodig hebben.
Onbekend
August 3, 2012 om 08:12
@: allemaal: hoe gaat het met ons?
Ik ben toch maar wat meer gaan eten en gebruik dus wat extra koolhydraten voor het sporten en eiwitten daarna.
Ik voel mij daar lekker bij.
Onbekend
August 4, 2012 om 05:42
@:Vijfster; vandaag zag ik dat je een nieuwe grafiek hebt gemaakt, op deze
'min 12 club voor '13 afgesteld. Ben je nu alle vorige gegevens kwijt?
Ik gebruik de het 'alternatieve gewichtblokje' daar tijdelijk voor.

Jij bent een unieke moderator en Heidi ook.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.