Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Snelle en gezonde vegetarische dieetrecepten

Geplaatst door op July 13, 2012 om 04:43

Onbekend
July 13, 2012 om 04:43
Ik ben op zoek naar goede kookboeken met snelle en gezonde vegetarische dieetrecepten. Iemand tips?
July 13, 2012 om 04:52
Hallo Biekie,
Ik heb een boekje gedownload van De Turkse Kok, vind fijne vegetarische recepten in.
Is het proberen waard.
Groetjes,
Kristel
Onbekend
July 13, 2012 om 04:53
Ik ga meteen even zoeken. Dank je!
July 13, 2012 om 05:19
Veel Succes !!
Onbekend
July 14, 2012 om 07:04
Je kan ook de maaltijden maken zoals je gewend bent maar dan het vlees weglaten. Eventueel kun je dan meer groenten toevoegen of het vlees vervangen door tofu, quorn etc. Op deze wijze ben ik ook minder vlees gaan eten en mis ik het niet!! Ook op internet kun je veel vegetarische recepten vinden, ook slanke vegetarische recepten. Veel succes!!
Onbekend
July 16, 2012 om 03:54
Ja precies, dat doe ik ook. Mijn vriend is vegan en ook voor die gerechten is het een kwestie van improviseren en dingen vervangen. Gewoon zelf proberen is vaak het leukst! Heerlijke wraps met groenten en Valess-schnitzels in stukjes met saus bijvoorbeeld. Ook pasta's en indonesische/indische gerechten kun je simpelweg vegetarisch maken door het vlees te vervangen door een vega-vervanger of groenten.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.