Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Sweet & Slim zoetjes

Geplaatst door Hannes75 op July 13, 2012 om 07:06

July 13, 2012 om 07:06
Hallo,

Wie kent de Sweet & Slim zoetjes?
Vandaag via de post heb ik foldertjes hierover gekregen.

Als je 10 dagen lang 3 korrels/ zoetjes in je drinken doet val je 15 kg af.
Het zou echt voor spectaculair gewichtsverlies zorgen.

Ik heb even gegoogled, maar ik kom alleen uit op hun eigen site (http://www.sweet-slim.nl/).

Wie kent dit? Het klinkt natuurlijk allemaal weer veel te mooi om waar te zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes, Hannes
July 13, 2012 om 08:10
In hoeveel tijd en wat mag je ernaast eten?

Ik zou zeggen probeer het uit en rappreer aan ons of het werkt. Veel cuscces.
July 13, 2012 om 10:19
TE mooi om waar te zijn.
July 16, 2012 om 04:30
Ik keeg ook hun reclame in de bus. Alleen een telfoonnummer als contact en op hun website een adres (1440 Braine-Le-Chateau, Belgie) welke vindbaar was voor Google maar ik wantrouw het toch. Ze bieden "Geld terug garantie zonder vragen stellen", het minimumbedrag is €49, dus voor dat bedrag zouden ze je kunnen bedriegen, ik ben ook nieuwsgierig of het werkt.
Groetjes,
Co69
Onbekend
July 16, 2012 om 05:09
Wie gelooft dat :sintnono: bestaat?
July 16, 2012 om 05:17
Tja... ik vind dus eigenlijk ook dat het te mooi klinkt om waar te zijn. En inderdaad niet goed geld terug garantie, dus daarom begon ik eraan te twijfelen of ik het toch zou proberen. Maar ik ga niet zomaar iets nieuws uitproberen voor ik van anderen heb gehoord wat het met je lijf doet. Dus ik wacht nog even af of hier binnenkort ervaringsdeskundigen zijn. :-)
Onbekend
July 16, 2012 om 06:38
@:Hanne75: dus jij gelooft dat Sinterklaas bestaat! Na het verblijf op deze site!

Ik denk dat we alleen heil kunnen vinden in Gezond Eten en Bewegen.
Onbekend
July 16, 2012 om 12:31
Natuurlijk komen er binnenkort ervaringsdeskundigen. Ik heb zo het vermoeden dat dat er 1 zal zijn, die is dan spectaculair afgevallen met dat 'wondermiddel'. Er bestaan geen wondermiddelen. Moet helaas bekennen dat ik het nu eens met Emmie00 eens ben, het moet niet gekker worden :)
Onbekend
July 16, 2012 om 13:31
Neeeeeeh, want wij geloven toch allebei dat Sinterklaas niet bestaat, Choc.?
July 16, 2012 om 15:56
Natuurlijk begrijp ik wel dat er geen wonderpil bestaat. En ik ben het met je eens Emmie, de beste manier is minder/ gezonder eten en meer sporten. Maar ik geloof wel dat er manieren/ middeltjes zijn die je hierbij kunnen helpen. Die ervoor kunnen zorgen dat je stofwisseling beter wordt bijvoorbeeld.

Onbekend
July 16, 2012 om 16:39
Mijn excuses Hannes75, het laatste half jaar ben ik wat slecht afgestemd en haal ik de gepaste toon van verschillende fora en ook thuis door elkaar. Komt goed.

Eigenlijk antwoord ik nooit op zulke vragen, maar de vraag deed mij denken aan wat Oprah Winfrey eens zei: "als er een pil bestaat die mij zou doen afvallen ben ik de eerste die hem koopt".
July 16, 2012 om 17:02
Geeft niets Emmie! ;-)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit iets op dit forum heb gezet en er ook nog nauwelijks op heb gekeken. Maar ik geloof dus niet in wonderpillen, anders had ik deze ook zeker al gekocht! ;-) En dan bestond deze site waarschijnlijk ook al niet meer.

Maar je hebt zoveel dieeten, zoveel pillen en andere troep... Naar mijn idee werkt niets van dit alles en word je er alleen maar armer door. Ik ben nu weer begonnen met sporten (mocht het lange tijd niet en nu eigenlijk nog steeds niet i.v.m. fysieke situatie, maar ik wil het gewoon perse :-) ). En gezond eten doe ik eigenlijk al heel lang, maar ik gebruik ook veel medicijnen waar ik van aankom helaas...
Heb jij nog een goede methode die je me kunt adviseren?
Onbekend
July 16, 2012 om 18:29
Natuurlijk Hannes, maar nu is het is 00.30; graag kom ik later op dag terug op je vraag in jouw eigen dagboek; je bent terug van weggeweest. Dapper.

Wel kan ik naar horen zeggen dat de club 'Gezond eten en bewegen het hele jaar rond' aanbevelen is. Dat is zo 2012.
Avla kan je daar mee op weg helpen want het is een club waarbij je je moet aanmelden.

Over 16 uur kom ik weer bij je terug
July 27, 2012 om 08:32
Doe maar niet.
:panda:
July 27, 2012 om 14:43
July 27, 2012 om 16:09
Wat like je, Superpolkadot? De opmerkingen van mensen om het vooral niet te proberen of bedoel jij die zoetjes??

Ondertussen ben ik tot conclusie gekomen om vooral geen geld meer te steken in zogenaamde afslankpillen, -zoetjes, -drankjes etc.
July 27, 2012 om 16:42
Hannes

Ondertussen ben ik tot conclusie gekomen om vooral geen geld meer te steken in zogenaamde afslankpillen, -zoetjes, -drankjes etc. :dikkeduim::dikkeduim::dikkeduim:
September 8, 2012 om 04:26
ik ben 24 augus begonen met sweet-slim tot nu .toen ik begon woog ik 125 kg nu met die zoetjes en mijn dieet ben ik 5 kg afgevalen in 20 dagen wel gloof me het afvalen komt niet door sweet slim maar en goed dieethet heb me bijna 60 euro gekost die 6kg dus sweet slim is echt rotzooi .gr lou uit zeeland
October 18, 2012 om 11:43
ik heb een paar maande terug ook sweet & slim gekocht naar aanleiding van een foldertje
nou het heeft mij niet gehopen, bovendien lossen de pillen niet goed op
Heb een mailtje gestuurd waar ik het restand naar toe kan sturen
Hierop wordt niet gereageerd!
Mijn advies, niet kopen!, voel me gewoon belazerd
October 18, 2012 om 12:29
Daar ben ik dus ook altijd bang voor bij dit soort acties, niet tevreden geld terug...
Maar ja, ik heb geen zoetjes en pillen enzo meer nodig, ik val nu af op een gezonde manier.

Onbekend
October 18, 2012 om 12:48
Zolang mensen nog blijven hopen op een wondermiddel die er voor zorgt dat je supersnel slank bent en zonder enige moeite, blijven dat soort bedrijven geld kloppen uit de portemonnee's van mensen met een eetprobleem, dat is het jammere er van. En ze verdienen er nog steeds enorm veel mee.
October 18, 2012 om 14:47
Het ergste vind ik dat ze toezeggen dat je je geld terug krijgt
Nou vergeet het maar, ze zijn niet te bereiken en de website is er ook niet meer!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.