Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

afvallen met audio hypnose

Geplaatst door BulyCC op September 7, 2012 om 10:10

September 7, 2012 om 10:10
Hallo, wie heeft er ervaring met afvallen via audio hypnose?
Ben er nu 10 dagen mee bezig en het voelt goed aan, ik eet zoveel mogelijk gezond, maar nu let ik er nog een beetje meer op.
gr
BulyCC
September 7, 2012 om 14:36
Hallo BulyCC,
Er zijn waarschijnlijk verschillende systemen. Ik heb twee jaar geleden 'I can make you thin' van Paul McKenna gebruikt. In die tijd ben ik zonder veel moeite afgevallen, maar ik kan niet bewijzen dat dat door de hypnose kwam. Het hielp me in ieder geval om 'gefocust' te blijven. Het pakket bestond niet alleen uit audio-hypnose, maar ook informatie over hoe je je eetgewoontes kan aanpassen en waaróm.

:panda:
September 8, 2012 om 07:19
Hallo tangobeer,
Afvallen doe je alleen maar door je kcal inname te beperken, elk pondje gaat door het mondje, daar ben ik van overtuigd. Maar het is volgens mij zoals je zelf al zegd, je blijft meer gefocust omdat je er elke dag mee bezig bent, onbewust zal je dan wel eens iets laten staan, of iets gezonders nemen.
Nog een prettig weekend.
gr
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.