Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Een app voor ValtAf.nl?

Geplaatst door op September 14, 2012 om 02:12

Onbekend
September 14, 2012 om 02:12
Hallo!

Onlangs heb ik een nieuwe telefoon kregen en ben helemaal in de ban van mobiele apps! Ik weet niet of jullie er ooit over gedacht hebben, maar zou het niet een ideaal idee zijn om je dieetdagboek bij te kunnen houden via je app?

Zo kan je het direct bijhouden!!
September 14, 2012 om 02:49
er is een engelse afvalsite die werkt met een app. beetje jammer dat valtaf geen app heeft.
Onbekend
September 14, 2012 om 03:51
Via valtaf.nl kun je op de mobilesite je eetdagbiek bij houden.
Geen app, wel tussen oplossing. Je kan het overal bijhouden en het is hier terug te lezen.
Er zijn meerdere topics hier over geschreven mocht geinteresseerd zijn.
:succes:!!!
September 14, 2012 om 13:33
@melanie, welke engelse site is dat dan?
September 14, 2012 om 15:13
Kijk eens het verleden van dit forum na en dan zie je dat deze vraag om een app.
de laatste 2 jaren al meerdere keren is gesteld.
Onbekend
September 15, 2012 om 06:22
Een app ontwikkelem kost geld maar levert het ook geld op? Tot dan is het wachten op een app.
September 15, 2012 om 06:27
Een mobiele website en een app eromheen die deze website meteen ingelogd opent zou ook al goed zijn.
September 15, 2012, gewijzigd door Massief op September 15, 2012 om 06:36
Ik denk dat de ontwikkelaars nog even de kat uit de boom kijken.
2 jaar geleden was iedereen kapot van Netbooks en liep iedere randdebiel met zo'n ding rond. Je moet nu echter behoorlijk zoeken wil je er nog een nieuw kunnen kopen.
Op dit moment vliegen de tablets tegen absurde prijzen de winkel uit, dus het zal niet lang meer duren of iedereen loopt weer met zo'n ding te sjouwen.
En dan komt er weer een nieuwe hype:
Een handig klein dingetje dat in je broekzak past, waarmee je kunt bellen en gebeld worden.
Onbekend
September 15, 2012 om 06:37
Op de "mobiele versie" van de site kan je ook al je dagboek niet invullen... dat zou al inderdaad een stuk handiger zijn
Maar thanks voor de tip! Via de "normale versie" van de site kan het idnerdaad ook!

Ik weet niet hoeveel het kost, maar als er een euro voor gevraagd wordt, zou ik hem wel kopen hoor!
September 15, 2012 om 09:58
www.mynetdiary.com

Ik heb een tijdje terug een computercrash gehad, én had een maand geen internet. Heb toen geprobeerd mijn eetdagboek via mijn telefoon in te vullen: niet te doen!

September 15, 2012 om 10:00
via valtaf niet te doen bedoelde ik";)
September 15, 2012 om 10:30
Wat is de mobiele versie van valtaf? Als ik op mijn mobiel naar deze site ga zie ik dezelfde site als op de laptop en die werkt niet echt fijn op een 3" scherm ;)
Onbekend
October 29, 2012 om 18:54
ook ik zou het erg fijn vinden als er eenapp zou komen van valtaf.nl
Weet iemand of er uberhaupt plannen voor zijn....?
November 18, 2012 om 06:49
Heeft er nog iemand problemen met de mobiele versie van Valtaf? De enige knopjes die ik te zien krijg zijn 'gewicht invoeren' 'laatste afslanknieuws' 'mijn dagboek' 'samenstelling lichaam' en 'mijn grafiek'. Langs geen enkele knop kan ik mijn eetdagboek bereiken? Of ben ik nu gewoon zo dom dat ik er overheen kijk...?
November 18, 2012 om 07:51
@Lovdoors

Clyde gaf deze week op een ander forum door, dat de mobiele versie alleen goed werkt op 8 inch of minder (en daarop ook automatisch de mobiele versie pakt). Ik laad de "gewone" versie in op mijn 9.7 inch. Dat werkt prima. Daar waar nodig vergroot het programma zelf zodat ik goed kan aantikken wat ik wil. En kan ik gewoon overal in en bij komen.
December 11, 2012 om 03:39
ik kan ook op mijn ipad niets invullen.. enkel op mijn netbook en computer.. werkt zeker met flash? ik zou het ook fijn vinden als het mobiel goed werkte.. overal kunnen invullen zou erg gemakkelijk zijn..
December 11, 2012 om 04:04
De mobiele versie zal wel wat browserdetectie doen dan, voor het programeren lijkt het me alleen maar simpeler om een mobiele versie op m.valtaf.nl ofzo te hebben. Dan kunnen mensen ook zelf kiezen, op een 8,1" tablet kan het ook makkelijker zijn omdat je dan ook met touch input werkt.
December 11, 2012 om 06:12
Siamees

Bij mij werkt het op een androit tablet 9.7 inch prima. Zonder adobe flash.
Het vergroot en verkleint net watje wil. Ik typ dit nu op mijn tablet, geen enkel probleem.

Ludo een tablet/ipad heeft toch ook een touch screen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.