Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Webshop probleem

Geplaatst door op October 25, 2012 om 16:17

Onbekend
October 25, 2012 om 16:17
Beste ....,

Ik heb een bestelling gedaan op maandag maar hoor niets.
Kan ook niet vinden wie ik moet mailen om meer informatie. Beetje slordig dit...

Groet,
Steef
October 26, 2012 om 04:43
Beste Steef,

Welk probleem is er dan? Ik heb even gekeken, als je naar de webshop gaat zie je in de rechterkolom Klik hier voor je bestelgeschiedenis. Daar zie ik dat de bestelling succesvol is geplaatst.

De bestelling is geplaatst bij Youw8, je zou contact met hun kunnen opnemen als je vragen hebt.

groet,
Clyde
October 26, 2012 om 04:59
Hallo Clyde,
Ik heb wel een probleem met de webshop.

Er staat nog een oude bestelling van 11 augustus open, die ik officieel al geannuleerd heb(ik heb toen een maand abbo genomen).

Als ik echter op de optie : 'Klik hier voor je bestel geschiedenis' kijk staat de bestelling nog steeds open, en kan ik op 'betalen'of annuleren' klikken.
Annuleren lukt dus echt niet, heb het al 100 x aan geklikt.

Heb Anne er al over gemaild,, maar die kan er geloof ik ook niets mee.
Zou jij de bestelling alsjeblieft willen verwijderen?

Alvast bedankt, Zeroplus
October 26, 2012 om 05:18
Hoi Zeroplus,

Ik ga vandaag voor je kijken, en zal je op de hoogte brengen als het zover is.

groet,
Clyde
Onbekend
October 26, 2012 om 05:26
Beste Clyde,

Hmmm... voor mij als klant is niet duidelijk wat er precies gebeurt ná de bestelling. Bij vrijwel alle andere webshops waar ik materialen koop ontvang ik niet alleen een bevestiging van de betaling maar ook uitgebreide informatie over contactgegevens, zodat ik bij vragen de juiste afdeling kan bereiken.

(Slordigheid nummer 1). Je geeft aan: "De bestelling is geplaatst bij Youw8, je zou contact met hun kunnen opnemen als je vragen hebt.".

Ook dat is vreemd aangezien ik het artikel op deze site heb besteld en niet bij Youw8, dat betekent dat ik van valtaf.nl de verdere afwikkeling verwacht. Enfin, ondertussen heb ik maar verder onderzoek verricht naar de afdeling/persoon waar ik meer informatie van kan ontvangen.

Ik heb het nummer gebeld dat op mijn afrekening van Paypal staat genoemd Sofit.nl - 023-7510500. Ik word meteen door een automatisch bericht te woord gestaan en verwezen naar een ander telefoonnummer aangezien het gebelde telefoonnummer niet meer werkt: (slordigheid nummer 2, vermelding van een verkeerd telefoonnummer op de PayPal-afrekening).

Uiteindelijk kom ik uit op 020-5206190, een bedrijf met de naam Kopernica (hoe je het spelt weet ik niet) maar Valtaf.nl is een dochteronderneming van dit bedrijf in tegenstelling tot de naamgeving onderaan de site van valtaf.nl waar Sofit Wellness BV staat vermeld.
Hier word ik te woord gestaan door een vriendelijke meneer van Kopernica die het een en ander voor mij gaat uitzoeken. Ik wacht deze meneer af die het voor mij nu uitzoekt en zal reageren zodra ik wel of geen informatie heb gekregen.

Hopelijk kunnen jullie wat met mijn feedback, had het graag gemaild maar ook de mailadressen van valtaf.nl zijn niet te vinden op de site.

Groet,
Steef
October 26, 2012 om 06:30
Beste Steef,

1. Als de bestelling succesvol is geplaats op Valtaf.nl is het aan de leverancier om het product te leveren. Als het niet geleverd wordt en/of de leverancier reageert niet, dan kan je altijd Valtaf.nl aanspreken. Ik zal mijn collega die hierover gaat, aanspreken om het duidelijk aan te geven.

2. Je hebt gelijk, Paypal is niet geupdate. Dat wordt zo gedaan want de telefoonnummer klopt inderdaad niet.

Valtaf.nl is nog steeds dochteronderneming van Sofit Wellness BV en niet van Copernica BV. Als je verder uitleg wilt hoe dit zit, kan je mij een persoonlijk bericht sturen en zal ik op in gaan.

Onderwerp van de discussie is "Webshop probleem". Behalve een verkeerde telefoonnummer bij PayPal, wat is het probleem? Voor zover bekend, zijn er geen problemen met de webshop.
Op http://wwww.valtaf.nl/product/30/youw8-weegschaal staat duidelijk een levertijd van 3 - 4 werkdagen.

Als je verder vragen hebt over de levering of het product zelf kan je contact opnemen met Youw8 http://www.youw8.com/nl/contact.

Groet,
Clyde Semeleer
Onbekend
October 26, 2012 om 06:44
Dank je wel voor je reactie. Ik wacht het verder af de bestelling is maandagochtend gedaan ik wacht zaterdag nog af... misschien klim ik wel te snel in de pen, excuus daarvoor. Groet, Steef
October 26, 2012 om 07:13
Is geen probleem, we horen het als we achteraan moeten.

groet,
Clyde
November 2, 2012 om 06:09
Hoi Clyde,
De bestelling staat nog steeds open, het is zo raar dat de optie 'annuleren' niet werkt, anders had ik hem zelf al kunnen verwijderen. groetjes v Zeroplus
August 14, 2013 om 05:57
Beste Clyde,
Ik heb erg lang geleden een abbonement afgesloten bij jullie. Deze heb ik voor 3 maanden(geloof ik, kan ook 2 zijn. het is al zo lang geleden) gebruikt. Ik heb direct mijn abbonement weer opgezegd, omdat ik mezelf langer ken dan vandaag en bang was dat ik het anders zou vergeten. Na de 3 maanden ontving ik nog wel dagmenu's, aangezien de dagmenu's niet voor mij werkten en ik ze niet gebruikte heb ik ze in mijn "ongewenste email" gezet. Nou krijg ik bijna 2 jaar later een betalings herinnering, omdat blijkbaar mijn abbonement toch is doorgezet! Dit kan niet de bedoeling zijn. Ik heb in de 2 jaar geen gebruik gemaakt van de website of de dagmenu's en mijn abbonement had opgezegd moeten zijn. Nou probeer ik een email adres of een telefoonnummer te vinden, maar die is nergens te vinden! Hoe kan ik hierover contact met iemand opnemen? Ik vind het erg onprofessioneel dat ik nu mijn hele verhaal ergens op een forum kwijt moet..
Ik hoop spoedig van u te horen.
M.v.g.

August 14, 2013 om 08:01
Ik heb nooit een bestelling gedaan, maar toch schijn ik een abonnement te hebben. Ooit ben ik begonnen met een GRATIS aanbieding. het is echt te zot voor woorden dat dit zo maar gedaan is. Het is nl. niet zoals het hoort.stilzwijgend verlengen wat dan betaald moet worden en dan nog een opzegtermijn. en dan ook nog een niemand gewoon kunnen bellen of mailen. dit ruikt naar geldklopperij. hoe kom ik ena ls ik het zo lees nog velen met mij hier van af? Kassa of Radar misschien??!!
August 14, 2013 om 10:15
Topic no. 3 of 4 over dit probleem

Ook hier dan maar even het bericht van Clyde in een ander Topic.

@iedereen,

Zoals door anderen doorgegeven kan je een abonnement (in dit geval het Afvallen met Anne) stoppen door de volgende stappen te volgen:

1. Log jezelf in op valtaf.nl
2. Klik op het pijltje naast Welkom (Profielnaam). (Rechtsboven in het scherm naast de zoekoptie).
3. Klik op “Mijn abonnement”
4. Vanuit dit scherm kun je je abonnement beëindigen.
Hiermee stopt jouw abonnement over een maand.

Lukt het niet, of heb je vragen over (on) terechte openstaande factuur, stuur je vraag naar info@afvallenmetanne.nl en zal je gegarandeerd antwoord krijgen. Mij een privebericht sturen omtrent een abonnement heeft geen zin.

Groet,
Clyde
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.