Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddy gezocht

Geplaatst door Gebbies op October 29, 2012 om 15:42

October 29, 2012 om 15:42
Hallo Ik ben nieuw en zoek iemand die mij kan steunen in de strijd tegen de kiloos. Ben al jaren te zwaar en en al vaak aan het lijnen geweest. Ik wil nu niet met eenspeciaal dieet afvallen maar vooral door te minderen en niet teveel snoepen de kiloos te lijf gaan. Mijn man steunt me hierbij, maar als hij teveel van mijn snoep, eetgewoontes zegt wordt ik natuurlijk pissig op hem. Vandaar hoop ik iemand op deze site tegen te komen die mij kan steunen.
Bbr
October 29, 2012 om 15:58
nou ik wil het wel proberen om je te steunen maar hoop dat ook jij mij wat steun kunt bieden ik ben al veel te lang hier maar een poosje minder actief en nu vind ik dat het weleens door mag zetten.
dus als je wil kunnen we buddy's worden
:bbr:
October 30, 2012 om 08:20
Hallo Bets Fijn dat je me wilt steunen. Ik zal proberen jou ook te steunen, heb je profiel gelezen en we hebben veel overeenkomsten.
October 30, 2012 om 09:04
Hallo Bets en Gebbies,
Ik wil jullie best gaan ondersteunen. Lijkt dat jullie wat?
October 30, 2012 om 16:34
Hallo,

Ik heb met net ingeschreven en ben nu meer dan ooit gemotiveerd om terug te komen op mijn oude gewicht dat betekend wel dat ik 15.6kg af moet vallen. En dat zal niet mee gaan vallen.
Ik denk dat het me beter gaat lukken wanneer ik support kan delen met anderen.
Bij deze zoek ik dus steun en ben ik zeker bereid om dit ook terug te geven.

Gebbies jouw verhaal van hier boven staat zou door mij geschreven kunnen zijn. En zeker dat stukje wat je schrijft over je man. Zo gaat dat hier ook dikwijls.
October 30, 2012 om 20:28
Oooohh, ik wil ook een buddy!!! :)
Even voorstellen :

Ik ben een vrolijke jonge dame van 28.
Ik ben 1.68cm en weeg momenteel 78,5 kg (2 jaar geleden woog ik 93kg).
Ik wil opnieuw naar ongeveer 67 kg geraken tegen 1 juli volgend jaar.

Als er dus plezante madammen zijn die hier en daar een overeenkomst zien, laat me maar iets weten! Een buddy lijkt me leuk! Mekaar motiveren, eens lekker kunnen zagen en uiteraard complimentjes geven en krijgen! :)

x
October 31, 2012 om 04:52
Hee Pinky!
Ik ben dan iets ouder, maar wil ook graag een buddy.
Ik ben 186 cm en weeg momenteel 76,6 kg, vorig jaar was dat nog 73, dus daar wil ik weer graag naartoe. 4 jaar geleden was het overigens 92 kilo! En dat wil ik niet weer!
Mekaar motiveren en af en toe lekker zeuren lijkt me heerlijk!

Ik hoor van je!
October 31, 2012 om 05:55
Hallo,
Ook ik ben op zoek naar buddy's. Ik moest zo lachen om die opmerking van de mannen. haha. Hebben we denk ik allemaal last van. Dus ik word graag jullie buddy, willen jullie mij dan ook ondersteunen? Ik weeg momenteel 83 kilo en wil eerst naar de 70, dan kijken we wel verder. Ik volg het 17 dagen dieet, maar het komt er eigenlijk op neer om gewoon lekker gezond te eten. Groetjes Rena
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.