Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

"De Planteneter is vanaf 1 november 2012 online!

Geplaatst door op November 1, 2012 om 04:13

Onbekend
November 1, 2012 om 04:13
BEKNOPT citaat van mail 1 november 2012, de website bevat nog meer:

Vandaag is de website van De Planteneter online gegaan. Ga er eens heen en laat ons weten wat je ervan denkt. Op de website zullen we elke week video’s, blogs en recepten aanbieden. Iedereen die belangstelling heeft voor de plantaardige lifestyle is hier aan het goede adres.
In deze mailing vertel ik je over de nieuwsbrief, de gratis 7-daagse Basiscursus Planteneten en het online programma 'Word een Planteneter in 28 dage

En ontvang gratis de nieuwe 7-daagse Basiscursus Planteneten.
Nieuws van De Planteneter
Aanstekelijk enthousiasme
Het is nu 9 maanden geleden dat ik mijn eerste YouTube-video postte, niet wetend wat ik daarmee in beweging zou zetten. Ik wilde graag vertellen wat het planteneten met mijzelf had gedaan. Mijn enthousiasme heeft aanstekelijk gewerkt.

Inmiddels heb ik meer dan 120 video’s gemaakt die in totaal meer dan 100.000 keer bekeken zijn. Honderden mensen zijn ook zelf plantaardig of plantaardiger gaan leven. En meer dan 200 mensen delen hun ervaringen en recepten in de Planteneter Community.
-Ook jij bent welkom in de Planteneter Community!
-Het gaat dus heel goed met De Planteneter. Dat is ook geen wonder. Immers, wie wil er niet slank, energiek en gezond worden terwijl je ondertussen heerlijk en overvloedig kunt eten? Planteneten klinkt soms te mooi om waar te zijn. Maar iedereen die het serieus probeert, ontdekt de geweldige voordelen ervan. En behalve dat het goed is voor jezelf, bewijs je ook de planeet een grote dienst. Laten we maar gewoon zeggen dat het te mooi is om niet waar te zijn!
Nieuwsbrief en gratis cursus.
-Jij hebt in de afgelopen tijd belangstelling getoond voor De Planteneter en daarom vragen we je om je in te schrijven voor de tweewekelijkse nieuwsbrief van De Planteneter. Zo mis je niks meer. Elke twee weken stuur ik je een e-mail met het laatste nieuws, een leuk recept en een interessant artikel.
-Als jij je inschrijft voor de nieuwsbrief, ontvang je bovendien gratis en vrijblijvend de nieuwe 7-daagse Basiscursus Planteneten. Zeven dagen lang elke dag een interessante lesbrief waarin ik je de basis van de plantaardige lifestyle uitleg, waarin ik je elke dag een recept geef en een boodschappenlijstje. Deze 7-daagse cursus is bovendien een prima opstap voor ons nieuwe 28-dagen programma.

Et cetera, et cetera.

-Als ik dit 14 dagen eerder had geweten, had ik een makkelijker start gemaakt.
Het gaat goed met mij en val weer af, hoewel dat niet mijn bedoeling was.
November 1, 2012 om 08:19
Nellie
Dan had je dus 14 dagen later moeten starten ;)
Nu je 14 dagen bezig bent:
- welke producten eet je nu niet meer?
- welke producten eet je nu juist wel?
- slik je nu ook vitaminen en/of supplementen omdat je bepaalde producten/productgroepen niet meer eet?
Onbekend
November 4, 2012 om 11:57
Dag Barkie,
op een zeker moment in de vorige discussie over 'De Planteneter' zei ik dat je niet wilde weten wat ik heb gedaan om af te vallen. We waren tot de conclusie gekomen dat als ik het niet op de site wilde zetten, we er ook niet op door zouden gaan.
Dus ga ik verder met jouw tweede vraag.
Ik ben na de 22ste begonnen, het werd feitelijk de 24ste.
-Als ontbijt eet ik fruit als het een werkdag is, in het weekend experimenteer ik met havermout. Ik las nu ook dat ik sojayoghurt met fruit en muesli kan eten, dat heb ik nog niet gedaan.
-Gedurende de hele dag drink ik op het werk groene smoothies en als ik een lunchafspraak heb kies ik gewoon voor een salade met en een glas mineraal water of verse vruchtensap of thee, ik houd erg van verse muntthee.
-Mijn avondeten bestaat uit aardappels met groente, quinoa met groente en noten en zelf in de week gezette peulvruchten, met allerlei kruiden. Tot vandaag heb ik mij gehouden aan vers en onbewerkt eten, maar nu heb ik e-book van De planteneter met voldoende recepten en zullen de graanproducten ook aan bod komen.
-Als tussendoortje eet ik ongebrande noten, rozijnen en ook weer fruit.
Tot nu toe bevalt het mij goed, maar het kan bij mij ook weer zo over zijn.
Momenteel volg ik zijn 7 daagse gratis cursus, elke dag krijg ik een mail en doe het zo lang het mij motiveert en blijft bekoren.
-Ik slik er overigens ook een multi-vitaminepil bij, maar dat doe ik al jaren.
Kortom, ik eet momenteel 11 dagen onbewerkte eten en het staat mij niet tegen.
Het is geen dieet, ik heb een gezonde BMI, maar voel mij stukken fitter.
Nog een prettige avond.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.