Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wie help mij door de kilo's heen?

Geplaatst door Bigbigger op November 1, 2012 om 10:33

November 1, 2012 om 10:33
Hallo, ik ben Els en ben sinds gisteren begonnen met het opschrijven wat ik eet. Dit op aanraden van de dieetiste. Ik heb al vanalles geprobeert, en ben nu bij een dieetiste, omdat dat denk ik de gezondste manier is van afvallen. Dat het niet makkelijk zal zijn is een feit. Ik zoek een buddy waar ik af en toe eens mijn hart kan luchten, of miss iemand die in het zelfde schuitje zit als ik. -15 a 20 kg afvallen, een gestresste baan, onregelmatige tijden eten, tegen de overgang aan zitten en beperkt kunnen sporten ivm artrose. Wie oh wie sleept me er doorheen??
November 1, 2012 om 10:51
hoi ik ben jeaninne,ben sinds vandaag begonnen met het opschrijven wat ik eet.ik ga ook bij een dieetiste al 6 weken, ik weeg nu 81 kilo de voor woog ik 95,4 kilo,ik doe ook veel bewegingen ik wandel veel en doe wii fit en op mijn hometrainer.en het lukt heel goed.ik eet veel groente en fruit.
November 1, 2012 om 14:53
Hoi Jeaninne, als ik dit zo lees, heb ik er helemaal zin in....tjonge na 6 weken ruim 14 kg, dat is best veel! Ik zou ook wel willen wandelen, maar dat gaat niet ivm mijn artrose. Ik kan hooguit 15 min. lopen. Maar ik fiets wel zoveel ik kan en ga zeker 1x naar de fitness en als ik niet veel hoef te werken 2x per week. Leuk dat je gereageerd heb!
Onbekend
November 2, 2012 om 17:20
hoi els

ik wil je wel steunen om wat kilootjes kwijt te geraken
het is inderdaad niet gemakkelijk om wat kilootjes kwijt te raken
ik probeer het door gezond te eten ik wil ook graag 10 a 15 kilo kwijt
nu weeg ik zo rond de 80 kilo en kan ook niet goed lopen heb al een nieuwe heup en de andere moet ook nog maar ik wil eerst wat afvallen
sporten doe ik alleen zwemmen 2x per week
ik probeer heel actief te lijnen ik ga ervoor maar wel rustig aan door gezond te eten
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.