Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Longboarden, surfen, snowboarden

Geplaatst door Lady1608 op November 1, 2012 om 15:12

November 1, 2012 om 15:12
Hoihoi,

Zijn er hier nog meer mensen die longboarden en/of surfen en/of snowboarden? Waar doen jullie dat zoal?

Groetjes Jolijn
November 4, 2012 om 10:36
hee Jolijn!

ik ben een die hard van van snowboarden en wakeboarden!
in de winter ga ik graag op wintersport en in de zomermaanden ben i veel op de wakeboardbaan te vinden of in snowworld ofzo!
November 5, 2012 om 10:53
Chill! Heb je abo op snowworld?
November 5, 2012 om 16:23
Jaaa! nou.. nee eigenlijk longboard ik niet zoveel meer sinds ik verhuisd ben. Maar dat heeft meer te maken met dat ik in hier de goeie plekjes niet ken. Vind het wel supertof, net als surfen en snowboarden. Doe jij alledrie?
November 6, 2012 om 05:25
OOo maar longboarden kan overal :P Waar ben je heen verhuisd?

Ik doe surfen alleen in zomerseizoen en snowboarden alleen in winterseizoen. Longboarden doe ik nog maar een maand, maar ik het hele jaar doen haha
November 6, 2012 om 09:31
Dat is waar:P Ben naar Haarlem verhuisd. Waar surf je meestal?
November 6, 2012 om 13:33
Longboarden heb ik nog nooit gedaan. Maar dat kan - net als met wakeboarden - alleen in de zomer. zucht.
Nee ik heb geen abbo. Ik ga wel regelmatig :-)

Lijkt me trouwens ook leuk om te leren skieen, maar dat kan ik nog niet!
November 6, 2012 om 15:17
Oo 2 weken geleden was er event in haarlem. Glow in the dark. Mooie spot daar, richting het strand. Zit ook een mooie downhill in.

Longboarden kan het hele jaar, parkeergarages ;)

Ik ski al sinds mijn derde, maar ben nu helemaal overgestapt naar het snowboarden. Ski alleen nog met tochten. Ga je op wintersport dit jaar?
November 12, 2012 om 12:36
het zit nog niet in de planning. ik ga in het Januari tien dagen naar Costa Rica. zonvakantie dus. Wil wel nog graag op wintersport, maar mijn vriendinnen met wie ik wil studeren nog en twee vakanties is dan ietwat veel...

jij?
November 12, 2012 om 12:50
ja ik ga in januari 5 dagen met familie en in maart met een jongerenreis van snowmania. is voor mensen tussen de 20 en 30 jaar. Dus veel zin in:-D

ik ben paar jaar geleden naar costa rica geweest, maar dan een maand. Waar verblijf je?

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.