Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

forever Aloe vera.

Geplaatst door Margriet73 op January 13, 2013 om 12:15

January 13, 2013 om 12:15
Hallo lotgenoten,

vandaag heb ik mij weer eens aangemeld bij valt af.
Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die de aloe vera producten van forever gebruiken.
Ik heb mijn 9 daagse ontslakking`s kuur er nu op zitten en ga morgen beginnen aan het forever weight care programma van 21 dagen.
Wie wil met mij ervaringen uitwisselen?

Groeten van Margriet
March 14, 2014 om 10:24
je kan en mag t bij mij bestellen ben zelf distributeur ervan. succes
March 14, 2014 om 12:56
wat is de prijs van deze kuur?
March 15, 2014 om 11:22
"ontslakkingskuur" is één woord zonder apostrof.
Ontslakken is je reinste flauwekul en stamt uit een tijd dat mensen nog geen enkel idee hadden over hoe het menselijk lichaam en de spijsvertering werken.
March 16, 2014 om 06:58
ik gebruik te zelf niet meer al heeeeeel lang niet meer
Onbekend
March 16, 2014 om 07:21
@Ikbentzozat,
En je bent nog wel distributeur? Krijg je dan geen vragen van klanten waarom je het zelf niet meer gebruikt? En waarom gebruik je ze trouwens al heeeeeel lang niet meer?
March 21, 2014 om 12:45
En toen was het angstvallig stil hier.
March 26, 2014 om 06:53
Klopt.
Valt wel op weer!
March 26, 2014 om 07:08
Mijn broer (horecaman) zei altijd, dat ik het verkoop wil niet zeggen dat ik het eet.
Net zo een zelfde gevalletje :pijlup:, volgens mij dan.

Maar wat Tangobeer en Appelperzik ook al opmerken.
Men opend een Topic en verder blijft het angstwekkend stil.
Dat is al weer een hele tijd aan de gang.
Misschien tijd voor vernieuwing van de site??
Het is nu een ingedutte club.
March 26, 2014 om 07:38
Ik ben zelf ook distributeur, maar ik heb het geld er niet voor om het zelf te gebruiken. Ben wel heel benieuwd naar de ervaring van Margriet73. Mijn coach had er wel heel veel baat bij. Maar verder weet ik wel dat het van natuurlijke producten is, met hoofdbestandsdeel Aloë Vera. Dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die het gebruikt hebben!

April 20, 2014, gewijzigd door Tangobeer op April 20, 2014 om 18:11
Kwil niet zeuren, maar het hoofdbestanddeel is niet de werkzame stof, meestal zijn de hoofdbestanddelen water, olie en emulgator. Ook in aloë vera producten.
Verder zegt ‘van natuurlijke producten’ niet zoveel. Ken je één product dat niét van natuurlijke producten gemaakt wordt?
Maar goed, de informatie tot nu toe: twee verkopers die het zelf niet gebruiken.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.