Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Na lange afwezigheid, weer aanwezig!

Geplaatst door Hupse op March 5, 2013 om 15:17

March 5, 2013 om 15:17
Hallo allemaal!

In 2011 heb ik mij aangemeld om destijds bijna 20 kilo af te vallen voor onze bruiloft in 2012. Het ging goed en met een beetje steun en doorzettingsvermogen viel ik 14 kilo af ,niet het behaalde resultaat maar was mega trots en zat lekker in mijn vel.
Nu ben ik inmiddels 10 kilo aangekomen. Gewoon door weer in mijn oude gewoonte te schieten en de beruchte "knop" maar niet om krijgen. Inmiddels heb ik maat 42 in plaats van 36 zit enorm slecht in mijn vel en het lukt maar niet om af te vallen. Dus vandaar dat ik mij weer heb aangemeld en hoop de stok achter de deur te kunnen vinden om mijn streefgewicht en dus ongeveer 17 kilo af te vallen! Mijn motto: als je iets wilt bereiken in het leven zul je er moeite voor moeten doen, en dat is dus ook wat ik nu wil gaan doen!
Steun is altijd welkom.

Groetjes,
Dyon
March 5, 2013 om 15:36
Hoe kan je nu steun van iemand willen/kunnen verwachten als je een afgesloten profiel hebt??
March 6, 2013 om 17:48
hey, ik zit in hetzelfde schuitje (zo ongeveer)... bij mij is het scenario: vroeger super sportief. Plots superleuke partner gevonden, drukke zaak gehad, 2 kinderen en 10 jaar later is er zo'n 15 kg bij die ik er maar niet af krijg! Laten we elkaar steunen!

Groeten, Heidi
March 7, 2013, gewijzigd door Hupse op March 7, 2013 om 11:28
Camino95,

Dat heb ik bewust gedaan, omdat ik onjuist bejegend ben door onbekende mensen, en om dit te verkomen heb ik mijn profiel afgesloten.
Mensen die echt goede bedoelingen hebben, kunnen altijd een bericht achter laten zoals bijvoorbeeld Heidi heeft gedaan.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.