Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Volgorde gewicht blijvend wijzigen naar meest recente bovenaan ipv oudste bovenaan?

Geplaatst door Sijeso op March 23, 2013 om 17:27

March 23, 2013 om 17:27
Als ik naar de gewichtstabel ga, wordt deze standaard weergegeven met het oudste gewicht bovenaan - absoluut oninteressant voor mij omdat ik juist liever naar de huidige stand van zaken kijk. Ik pas dit dus elke keer handmatig aan door "meest recente" bovenaan aan te vinken, maar deze instelling kan ik helaas niet opslaan. Het gevolg is dat ik elke keer opnieuw handmatig "meest recente" bovenaan aan moet vinken. Het zou echter handiger zijn wanneer ik de instelling op zou kunnen slaan, zodat ik dit niet elke keer handmatig hoef te doen. Kan iemand mij vertellen of dt mogelijk is en zo ja, hoe ik dit kan doen?
Alvast bedankt!
Sijeso / Simone
March 23, 2013 om 17:37
@Sjieso

Ik heb even gekeken bij mezelf.
Op de "nieuwe" site staat boven je grafiek datatabel.
Rechtsstaat o.a.
Volgorde
Oudste meting bovenaan
Meest recente bovenaan

Als je meest recente bovenaan aan vinkt, blijft het keurig staan op de datum waarop je je nieuwe gewicht wil bereiken.
Tenminste, bij mij wel.
Ook na dat ik uitgelogd heb en weer ingelogd.
March 25, 2013 om 16:19
Dank voor de tip - heb t geprobeerd, maar werkt hier op de een of andere manier niet helaas, zelfs niet op de nieuwe site. Andere ideeen dus nog steeds welkom!
March 25, 2013 om 16:31
@Sijeso

Dan helpt alleen nog een PBtje aan Clyde.
Hij heeft hier een profiel en is de beheerder/programmeur van de site.
March 28, 2013 om 03:34
@Sijeso,
Als je internet Explorer gebruikt kan het liggen aan de tijdelijke internetbestanden.
Via Extra,Internetopties, Eerst Tabblad op het midden "Verwijderen", dan een vinkje zetten bij: de opties 2, 3, en 4 en klikken op verwijderen.
Hierna opnieuw inloggen op Valtaf en kijken of je nu die instelling wel kunt opslaan.
April 2, 2013 om 12:26
Hallo Massief, dankjewel voor de tip. Ik gebruik echter firefox....hoe zit het dan???
Boekenkind, wanneer ik via Massief er niet uitkom, zal ik een pBtje naar Clyde sturen, eveneens bedankt voor de tip dus.
April 2, 2013, gewijzigd door Massief op April 2, 2013 om 17:09
Hoi Sijeso,
Hierstaat hoe je de cache van Firefox leegmaakt.
Verwijder ook de cookies, want daarin staan allerlei instellingen m.b.t. hoe jij de sites wilt zien, en zeer waarschijnlijk is er een probleem met het cookie van Valtaf.

Je zou ook eens kunne kijken of je de instellingen wel goed opgeslagen krijgt als je Internet Explorer gebruikt. Als het dan wel lukt is het toch een probleem in de cache van Firefox.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.