Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddy's gezocht

Geplaatst door Silentdream op April 8, 2013 om 03:17

April 8, 2013 om 03:17
Ik ben op zoek naar wat actieve buddy's, zodat we elkaar kunnen steunen om de overtollige kilo's kwijt te raken.

Ik ben erg actief in mijn dagboekje en reageer ook veel op mijn buddy's, maar ik heb amper buddy's en deze zijn niet heel actief. Ik merk dat het toch wel motiveert om reacties te krijgen, dus ik hoop dat ik op deze manier wat leuke mensen kan verwelkomen.

Ik ben zelf 100+ kilo en werk er keihard aan om onder de 100 terecht te komen. Ik ben niet perse op zoek naar mensen die 100+ kilo wegen, maar vooral op zoek naar mensen die dus kunnen motiveren.
April 8, 2013 om 04:00
Silentdream, sluit je bij ons aan.
April 8, 2013 om 05:30
Hey, ik sluit me ook aan bij jou!
April 9, 2013 om 04:49
Hoi Silentdream, ik wil me ook graag bij je aansluiten. Mag ik je toevoegen als buddy? Ik wil ook graag wel wat meer steun van anderen.
Succes in ieder geval!
Liefs!
April 9, 2013 om 10:32
Hallo iedereen lang geleden dat ik hier nog ben geweest maar ........er zijn wat kilo's bijgekomen een 7 tal en die wil ik er terug af dus zoek ik hier wat steun ik wens aan iedereen die wilt afvallen héél véél succes!!!
April 9, 2013 om 10:51
Ik wil zeker volgen! Hoe meer gemotiveerden, hoe vlotter het gaat! Samen kunnen we heel veel (als we er niet alleen voor staan). Dus toi toi toi aan iedereen! En succes. Silentdream, ik voeg je toe als buddy :-)
April 9, 2013 om 15:05
Ik heb je ook toegevoegd. Ik probeer elke dag even online te zijn
April 10, 2013 om 02:53
Silentdream ik ga jou ook toevoegen hoe meer steun hoe beter het gaat hé :heelveelsucces:
Onbekend
April 20, 2013 om 03:37
Silentdream geweldig dat je het weer op pakt.
Op welke manier wil jij afvallen?
Ik doe Straight Away en val snel af, ben erg tevreden.
Dat motiveert ook om door te gaan,en heb geen moeite met dit dieet.
Het dieet doe ik onder begeleiding, en als ik op gewicht ben dan begeleiden ze je ook naar nieuwe eet gewoontes. Zodat je ook je nieuwe gewicht behoud. En gezonde voeding.
Wil je graag steunen, en alvast succes wensen.
Groetjes Zonnebloem1962
April 21, 2013 om 00:09
hallo silentdream, ik wil je ook graag volgen, wie weet komt het helemaal goed en volgen en motiveren we elkaar. ik ben deze site nog aan het ontdekken en er valt steeds meer te lezen en te doen. succes en een fijne zondag.
gr Conny

April 21, 2013 om 03:11
ik wil me graag aansluiten hoor, ik ben ook weer terug na jaren afwezig en ik ben 4 ons lichter dan 5 jaar geleden, tjonge jonge wat knap. Heb al vele ups en downs gehad dan weer wat afgevallen en dan weer erbij. Heb gister boek gekocht van valtaf en nu gaat het gebeuren, ik heb nog tien weken voor de zomervakantie en ik wil er in ieder geval 8 afhebben, doel is eigenlijk 10 maar met 8 ben ik al heel erg tevreden. Kom op we gaan ervoor, heel veel succes.
Ik zal hier dagelijks ook aanwezig proberen te zijn m.u.v. de maandag want dan ga ik s'avonds sporten . Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje
April 25, 2013 om 07:11
Hoi allemaal, ik ben weer een poging aan het doen om weer wat kwijt te raken. hopelijk kunnen we elkaar motiveren.
May 7, 2013, gewijzigd door Vreetbuitje op May 7, 2013 om 14:24
hee hoe gaat het ondertussen, ik ben eventjes niet teveel op de site geweest omdat ik weekje naar Texel ben geweest en daar geen wifi had. Die week mezelf compleet laten gaan en daar baal ik dan weer vreselijk van, maar goed nu weer goed bezig en morgen eens op de weegschaal om te kijken of er weer iets afgegaan is (of dat mijn texelse kg's in ieder geval kwijt zijn. Heel veel succes verder, hoop dat het met jou de goede kant opgaat
May 8, 2013 om 13:46
Ik zoek nog buddies!!! Alleen red ik het niet ;-) Heb al een paar buddies maar er mogen er altijd meer volgen!!
May 8, 2013 om 13:46
Oh, ik ben 25 jaar 1.71cm en ik weeg 101 kg :-(
May 11, 2013 om 17:00
Ik heb je toegevoegd hoe gaat ie ondertussen?
June 29, 2013 om 05:22
hoi ook ik heb je toegevoegd hoe meer zielen hoe meer vreugde he ik volg Cambridge sinds 9 weken gaat goed grtjes
June 29, 2013 om 07:13
hallo,
ik ben ook nieuw hier en wil heel graag nieuwe mensen leren kennen,
voeg mij gerust toe
vele groetjes
Onbekend
July 3, 2013 om 12:03
Hallo ik voeg je ook toe, ik ben vrij actief hier. Wil zelf nog 15 kg kwijtraken voor half oktober. Dus moet goed mijn best doen. Ik ben bij een diëtiste die me ondersteund bij anders denken over eten en over mijn lijf.

Groet Maarten.
Onbekend
July 5, 2013 om 04:48
nou mij heb je!! ben ook weer terug van een tijdje weggeweest te zijn.Ik ben elke dag wel eventjes oneline ,en extra steun is fijn.we gaan ervoor!!!

Onbekend
July 5, 2013 om 13:53
Hi ik ben ook terug van weggeweest. Ik wil graag mee schrijven. Ben vorig jaar gestopt met actief afvallen. Heb geen enorm overgewicht maar ben niet blij met mijn lichaam :( ik wil heel graag nog 7 kilo kwijt. Het vet lijkt zizich nu meer op mijn buikje te concentreren. Ik ga het doen door goed te letten op voeding en elke dag minimaal 20 min op hometrainer te fietsen. Ga ook beginnen met hardlopen in het weekend. Dat doe ik dan 1 dag als het niet regent!

Ik hoop dat de kilo' s eraf vliegen en weg blijven.

Gr alexis
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.