Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

weightwatchers

Geplaatst door Miranda op July 1, 2004 om 09:26

July 1, 2004 om 09:26
ik heb de cd-rom van de ww gewoon via het internet besteld deze kost rond de 90 euro.
opgereken heb je deze in 7 weken er weer uit en je doet er levenslang mee ook als je het streefgewicht heb behaald
maar als je echt die stok achter de deur nodig moet hebben kan je er beter heen gaan, of naar een ander afslank curcus.
Die points is niet zo ingewikkeld hoor je heb het zo onder de knie en weet dat je alles mag eten maar dan met mate , dat is ieder dieet toch.
als je meer info wil hoor ik het wel
July 1, 2004 om 16:37
ik heb ooit eens 1 keer ww gedaan. Het is inderdaad schandalig duur. (voor mij op dit moment niet te betalen zelfs!)
Maar bij mij werkte het wel. in het begin inderdaad heel lastig met punten tellen enzo. maar na 2 weken weet je niet beter meer. ik ben toen wel iets van 17 kg afgevallen in iets van 4 maanden ofzo.. maar goed, ik moet het nu alleen doen! nou ja, alleen.. ik hoop aan deze site veel te hebben!
July 2, 2004 om 08:27
Ik volg het nog steeds.
Ben 5 januari begonnen via de cdrom van ww. Het is schandalig duur ja, maar als je een beetje handig bent met de pc kun je het cdrommetje ook downloaden. Dat scheelt een hoop geld! (zie: http://lapband.sterlet.com/ en dan de optie: download dieetcd)

En het werkt wel. De eerste dagen werd ik helemaal gek van het punten tellen, maar na anderhalve week zat het al in mijn systeem.
En het voordeel is, dat ik vooruit ging plannen. 's Ochtends bekijken wat ik gedurende de dag ging eten!

Een ander voordeel van WW is dat alles mag! Ik eet dus nog regelmatig (lees: zo'n beetje elke dag) wat chips of iets anders lekkers.
Ik hou de hele dag rekening met mijn punten, zodat ik 's avonds nog punten overhoud daarvoor!

Tot zover mijn tips en ervaringen.
Veel succes allemaal!

Hetty
July 26, 2004 om 04:39
Ik heb vorig jaar een paar maanden ww gedaan en ik ben tien kilo en ruim een kleding maat afgevallen (van 42/44 naar 40). Helaas ben ik nu wel weer 6 kilo aangekomen en kan ik niet meer echt het fut opbrengen om punten te tellen. Misschien dat ik wel weer ga doen. Ik vind het helemaal niet duur hoor!! Je kunt gewoon eten wat je wil en ik eet best veel op een dag met WW. Nou heel veel succes1
Tan
July 31, 2004 om 17:49
Voor mij is het het meest ideale dieet dat ik ooit ben tegengekomen...en om de prijs te drukken ga ik maar één keer per maand naar de cursus, net genoeg om de stok achter de deur te houden, en op die manier ook niet te duur.
August 2, 2004 om 02:15
Ik heb net de cd-rom gekocht (helaas wist ik niet dat je hem ook op internet kan downloaden). Ik denk dat dit echt wel kan helpen. Goed, het is inderdaad duur, maar voor mij is dat een goede stok achter de deur om niet meteen na 1 week weer te stoppen met een dieet. Daar heb ik altijd last van.

Ik hoop dat het gaat lukken, maar ik ben er eigenlijk niet zo bang voor als ik al jullie reacties zo lees. Het is een eenmalige uitgave, waar je de rest van je leven profijt van kunt hebben (zo'n cd-rom hoef je natuurlijk maar 1 keer te kopen).

Ik laat het je wel weten als het inderdaad werkt.

Veel liefs,

Nanda
August 5, 2004 om 08:33
Aderhalf jaar geleden ging ik naar de cursus, het was leuk, maar ik ben toch gestopt omdat er teveel feestjes na mekaar waren en ik het systeem nog niet echt te pakken had.Eind mei ben ik weer begonnen, maar nu thuis, alleen.Ik vind het fantastisch, en het werkt.Ik mag alles eten, en maak er ook een spelletje van.Er moet veel af, maar ik maak er een spelletje van.
Op cursus hoort ook niemand hoeveel erbij of er af is, tenzij je het zelf zegt.En als er bij is en je zegt het krijg je steun en bemoediging.
De punten tellen is geen gedoe, na twee weken gaat het vanzelf; misschien omdat ik de boodschappenlijst en de calculator heb.Positief dus!!
August 5, 2004 om 13:32
Mijn moeder is al sinds 1978 lid.
En inderdaad tot je op je streefgewicht bent (althans dat was toen) moet je betalen. Toen was het ook van als je weer aankwam je ook weer moest gaan betalen.
Hoe het nou is weet ik niet.

Maar of je telt nu punten, of je telt hier de kchal via een gemakkelijk proggie, denk dat dat weinig verschil maakt.

Enigste voordeel (vind ik) is dat ik met deze site lekker kan eten. Ik kijk voor ik in de kelderkast duik van wat hoeveel kalorieen iets is en stel zo het avondeten samen.
Ik ben niet zo van de recepten en daar werkt de W.W. veel mee.
August 5, 2004 om 14:29
Ik heb net de engelse versie gedownload van www.download.com
August 6, 2004 om 06:10
onder het kopje "eten"

ff goed zoeken hoor!

August 8, 2004 om 10:22
Ik heb ook van het kopje 'eten' op de site: http://lapband.sterlet.com/
WW gedownload. Maar bij mij blijft ie de cd-rom vragen.
Heb ik dan iets verkeerds gedaan?
August 10, 2004 om 10:10
Er wordt hier gesproken over duur, maar dat is voor iedereen verschillend hoeveel is het in eurie´s
October 21, 2004 om 02:37
Hai, ff wat hulp:

Over SP2: Bij mij werktie gewoon nog steeds hoor!

Over hoe je die gedownloade versie kan gebruiken:

Het bestand dat je download,is inderdaad een zipfile. Deze zipfile moet je "uitpakken" met bijv. het programma Winzip (kan je downloaden op http://www.download.com )en opslaan ergens op je computer. (Bijv c:/weightwatchers ).

Als je dan naar die mag toegaat, zie je de bestanden die je hebt uitgepakt daar staan. Deze bestanden moet je in z´n totaliteit (allemaal dus) op een CD branden.

Als dat is gelukt, kan je de CD gebruiken als iedere andere cd. Dus gewoon in je CDromspeler stoppen en het programma installeren. Hij vraagt dan ook niet meer om de cd. (Die zit immers in je cdromspeler:) )

Succes!!

Ellen
October 21, 2004 om 08:38
hallo,

Nou heb het gedownload van de site, ik krijg inderdaad een soort winzip file, ik heb hem geprobeert uit te pakken (weet niet of ik het goed heb gedaan) alles op cd gezet maar krijg hem niet geinstaleerd, wie owie heeft raad. zou namelijk wel leuk zijn als ik het voor elkaar krijg, en anders toch maar naar de winkel en kopen,
Alvast bedankt voor de tips
groetjs
October 23, 2004 om 07:58
Hey meiden,

Nou ik ben vorige week dinsdag begonnen met ww en doe het met plezier,alleen is het wel eff wennen met die punten.
En je mag zoveel eten dat ik soms denk...hoe kan dit in godsnaam werken???
Maar ik probeer het en zie wel of het bij me werkt :)

groetjes vlindertje
October 25, 2004 om 09:21
Morgen ga ik voor het eerst wegen
ben zo benieuwd of er iets af is...al is het maar 1 kilo.
Dan ben ik al blij.
October 25, 2004 om 10:24
Ik ga vanavond hopelijk een heerlijk toetje proberen chocolade mousse van vitalinea. Voor de kenners het toetje is anderhalve punt. Ik ben beniewd. Heeft iemand nog meer low point tips?
October 25, 2004 om 11:57
Ook bij mij gaat het nog steeds goed na een update met sp2. Dus volgens mij ligt het niet daaraan!

:doei:

Hetty
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.