Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

juiste verhoudingen

Geplaatst door Hofdame op May 5, 2013 om 15:35

May 5, 2013 om 15:35
Ik ben onder verschillende namen de afgelopen jaren hier actief geweest en ik kan me nog herinneren dat heeeel vroeger als je je eetdagboek invulde, je dan kon kijken wat je verhoudingen waren in percentages (dat kan nog steeds) maar je kon dan ook het advies zien hoe de percentages dienden te zijn. Ik kan me nog iets herinneren van max. 15% vet of zo en minimaal 35% koolhydraten.

Heeft iemand die precieze verhoudingen van destijds nog?
Vind het zo jammer dat die dingen tegenwoordig niet meer genoemd worden op de website...
May 6, 2013 om 06:20
@Hofdame

Ik weet wat je bedoelt, als je op de I klikte kwamen er verhoudingen.
Máár wat ik er toen van begreep waren die persoonlijk.
Die van mij verschilde in elk geval van die van buddy's
Gemiddeld was het volgens mijn geheugen 20-50-30, maar dat was dus niet standaard.

Er zijn met de laatste conversie, (september 2011) heel veel dingen verdwenen die we toch allemaal best wel missen. O.a informatie over de werking van de site, nu mag iedereen steeds opnieuw het wiel uit vinden. Dat is niet altijd handig, maar helaas.
May 7, 2013 om 08:36
@ Boekenkind,

Klopt, ik kan me zelfs nog herinneren dat als ik dan met mijn muis over die percentages ging, dat er dan een soort uitleg kwam van de juiste verhoudingen. Zo jammer dat al dat soort 'kleine' dingen gewoon verdwenen zijn... 20-50-30, dat zou wel eens een heel eind kunnen kloppen ja... of 15 - 40 - 30 staat me ook iets van bij...
May 7, 2013 om 10:56
@Hofdame

Inderdaad, je kon er overheen vegen, maar aanklikken was handiger.
En nee. 15-40-35 kan niet. Het kwam altijd op 100% uit.
Wat wel kan is 15-55-30.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.