Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

hallo ik ben sabrina

Geplaatst door Jumerenik op May 6, 2013 om 14:06

May 6, 2013 om 14:06
hallo ik ben sabrina en ik ben 14 jaar oud. nadat ik ongeveer 2 weken mijzelf bij de ggd heb laten meten en wegen, ben ik erachter gekomen dat ik nu echt iets aan mijn gewicht wil doen.
dus ik heb me hier aangemeld in de hoop om lotgenoten te ontoemeten die ook graag 10 of meer kilo kwijt willlen.

dus wie vind het leuk om buddy;s te worden en echt gewicht te verliezen??
May 15, 2013 om 17:16
Meisje weet waar je aan begint op die leeftijd, ik weet niet wat je gewicht is maar matig eten bewegen is al voldoende. Het hoeft niet snel te gaan want als je echt gaat lijnen zorg dan dat je niet in het jojo effect vervalt want op latere leeftijd krijg je er spijt van. Er komt elke keer ietsjes meer bij. Mijn vriendin en ik dachten vrieger ook dat we dik waren en vielen in de jojo valkuil, maar nu we over de 50 zijn en foto's van vroeger bekijken zien we meisjes die gewoon waren en niet dik. Wens je succes toe met je besluit, gr ineke
May 15, 2013 om 17:23
Ik wil wel je buddy worden er moeten bij ook zeker bijna 20 kilo af, gaat wel moelijk na je 50 ste maar we gaan het proberen want volgend jaat trouwt mijn zoon en wil ik er mooi uitzien
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.