Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

6 mei 2013 Anti dieet dag

Geplaatst door Tjoepie08 op May 6, 2013 om 17:26

May 6, 2013, gewijzigd door Tjoepie08 op May 6, 2013 om 17:36

Het is nog ruim een half uur internationale anti dieet dag!
Deze dag is ingesteld om slachtoffers die als gevolg van eetstoornissen, ongezond gebruik van medische hulpmiddelen en operatieve ingrepen zijn overleden.
Dit ter nagedachtenis van de zelfmoord van een 15 jarig meisje met maat 42. Ze beëindigde haar leven, omdat ze er niet meer tegen kon dat ze zo dik was. Er worden activiteiten georganiseerd ter ere van een gezond, evenwichtig en gelukkig leven.
(bron: o.a. obesitas vereniging)

Ik vond dit een bijzonder bericht, had 't me niet gerealiseerd en kan me ook niet herinneren dat ik er eerder van gehoord heb.
In een van de artikeltjes las ik als aandachtspuntje:
• Helpen een eind te maken aan de vooroordelen en discriminatie op grond van gewicht en omvang. Ik onderschrijf dit van harte!

Laten we ons er bewust van zijn hoeveel ellende op een ongezonde manier afvallen kan veroorzaken en tot gevolg kan hebben én elkaar steunen om een gezonde leefwijze te ontwikkelen en vast te houden.

We kunnen het!
Succes!
:lente7:Liefs Tjoepie

May 6, 2013 om 17:35
:dikkeduim::zauberhaft:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.