Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Opnieuw aanmelden club

Geplaatst door Zauberhaft op June 15, 2013 om 08:19

June 15, 2013, gewijzigd door Zauberhaft op June 15, 2013 om 09:56

Hoi,

Amytoo, was lid van de zauberhaftclub, meer dan een dieet alleen.
Omdat wij dachten dat inaktieve leden zich beter zelf af konden melden, en zich later weer gewoon aan konden melden, adviseerden wij inaktieve leden om zich zelf uit te schrijven!
Helaas kan ze zich nu niet meer aanmelden, zou je deze inschrijfblokkade ongedaan willen maken, of kan III dat ergens zelf.

Dus amytoo wil weer lid worden.

:zauberhaft:
June 17, 2013 om 05:10
Hoi Clyde,

Henk heeft het hierboven al gevraagd,zou je haar zo snel mogelijk kunnen toelaten, het zelf toevoegen als moderator zijnde lukt niet!
Alvast bedankt,

:zaubertrommler:
June 17, 2013 om 06:56
Het kan ook zonder hulp van Clyde.
Je spreekt een tijd af, binnen die tijd maak je De club even vrij toegankelijk, zodra lid binnen is doe je de deur weer dicht.
Het werkt dat weet ik zeker.
June 21, 2013 om 10:18
Het werkt niet, althans niet bij amytoo, dus misschien kan en wil clyde dit toch snel in orde brengen!

21 juni 2013 om 15:32
Amytoo

opties
68.40 kg
Hoi,

Het lukt niet.

Groetjes
June 21, 2013 om 10:36
Hoi, heb haar volledig los gekoppeld van de club. Ze kan zich opnieuw aanmelden zonder problemen. Ik heb gelijk alle andere deelnemers ook gereset voor als ze zich weer willen aanmelden.

groet,
Clyde
June 21, 2013, gewijzigd door Zauberhaft op June 21, 2013 om 10:46
:dankje: clyde voor het resetten!
:prettigweekend::zauberhaft:
June 21, 2013 om 11:43
21 juni 2013 om 17:03
Amytoo

opties
68.40 kg
Lukt echt niet, krijg nog steeds de melding dat ik de club kortgeleden heb verlaten .....
June 24, 2013 om 05:44

amy,probeer het eens via de beta-site!
Zoals je ziet ben je aangemeld en zou het nu moeten gaan!
http://zauberhaft.valtaf.nl/club/1726/beta-testers/front/
Ik ben benieuwd! groeten en een fijne dag, Henk
June 24, 2013 om 05:51
@Clyde,

het lukt op geen enkele manier.
De club is open voor iedereen, de club is verborgen, en aanmelden via moderator lukt niet. Ook krijgt de aangemelde persoon geen bericht!
Zou je Amytoo handmatig toe willen voegen.
:dankje::zauberhaft: (zijn nu al 2 weken bezig om amytoo in de club te krijgen!

Hoi Henk,

Ik zie nergens bij mijn clubs, de club meer dan een dieet alleen staan. Ik heb ook geen mail gehad dat ik door jou toegelaten zou zijn in de club, alleen het berichtje wat je in mijn dagboekje heb geplaatst. Ik ben nu ook ingelogd via de beta site (www.valtaf-beta.nl) maar dat maakt ook al geen verschil. :zucht: snap er geen biet meer van. Anders moeten we het maar gewoon zo laten, ik heb jullie als buddies en elizav, en uiteindelijk is hetvtoch de strijd die ik zelf moet aangaan. Met hulp en motivatie van een club zal het vast makkelijker vol te houden zijn, maar ach, ik klets gezellig bij jullie dagboeken mee.

Bedankt in ieder geval dat je al die moeite er voor doet, klopt het ook dat de club nu helemaal niet meer zichtbaar is?

:amytoo:

De club staat nu open voor iedereen! Moet toch een fout zijn als je je op geen enkele manier aan kan melden? Dus :alleskomtgoed:
June 24, 2013 om 07:26
Nu zag ik straks de club wel weer bij jullie tussen het rijtje staan, maar kon me dus nog niet aanmelden. Ooit komt het vast wel goed. Ik hoor of zie het vanzelf wel, ik blijf zelf ook proberen.

June 24, 2013 om 11:40
opgelost! dankje: clyde!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.