Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Rozijnen (Sun Maid)

Geplaatst door op August 17, 2013 om 12:39

Onbekend
August 17, 2013 om 12:39
Wanneer ik 1 doosje (42gr) Rozijnen van het merk Sun Maid ingeeft, springt de hoeveel in mijn dieetdagboek telkens op 0, wanneer ik me afmeld, en later terug aanmeld. Enig idee hoe ik dit oplos?
August 17, 2013 om 13:41
Cinnemie

Ik ken het probleem niet. Er staat bij die rozijnen een eenheid die je aan kunt klikken? Dan zou dat als je ingeeft 1 doosje van 42 gram goed moeten gaan. Heb je al een geprobeerd gewoon 42 gram toe te voegen? Wat gebeurd er dan??

Er is wel, o.a. bij diner een probleem als je eetdagboek invult, dan staat er bij diner niets bij het dieetdagboek, maar weer wel het nagerecht op 00.00 uur.
Dat is een koppeling probleem en WEL bekend.

Ik zal het zo bij mezelf eens proberen.
August 17, 2013 om 13:44
Bij mij werkt het zoals het hoort, vreemd hoor.
August 17, 2013 om 14:11
@Cinnemie.
Bij mij ook geen probleem. Je moet wel consequent voor dieetdagboek op de nieuwe
site kiezen. Dat is het dagboek dat je krijgt als je bovenaan op dieetdagboek klikt.
Niet tusendoor switchen naar eetdagboek of invullen via de oude website. Dan krijg
je dat er zonder logica sommige dingen wel gepakt en andere niet
Onbekend
August 17, 2013 om 14:17
Nog vreemder, nu staat het wel goed. Ik heb het eens weggehaald en opnieuw ingevuld.

Probleem opgelost. Toch bedankt voor de moeite!!!!
August 17, 2013 om 16:29
@Cinnemie

Top, blij dat het opgelost is.
Onbekend
August 18, 2013 om 01:46
Ik moet het zelf ook wel eens twee keer doen voordat het goed is, maar dan staat het er wel.
August 18, 2013 om 03:05
@Francine1964

En je kiest altijd voor dieetdagboek? Als het zich vaker voordoet wil je dat dan nog eens melden? Dan kunnen we dat aan Clyde (programmeur) door spelen.
Onbekend
August 18, 2013 om 07:36
Ja, ik kies altijd voor het dieetdagboek, dan verschijnt er regelmatig ( 1X per dag ongeveer ). Er verschijnt dan gewoon het aantal kalorien , maar als ik het dagboek dan afsluit , dus naar het forum ga bijvoorbeeld en later weer kijk, dan staat het aantal kalorien op 0 van dit product. Ik moet het dan even opnieuw doen en dan blijft het wel staan, geen punt hoor, ik pas het gewoon weer aan.
Onbekend
August 18, 2013 om 07:38
Nu net keek ik en mijn "1 schaaltjeyoghurt, mager 0 % vet (campina)"stond weer op nul calorieën, even aangepast dus.

August 18, 2013 om 09:09
@Francine1964

Dat is het dus wel.
Het hoort gewoon niet. Ik neem nu even jouw reactie mee naar het beta forum.

Dan kan Clyde er zijn lichtje over laten schijnen.
Als iedereen denkt, o nou, komt wel goed, dan weet hij niet dat het niet goed werkt.
Kan dus zijn dat hij om nadere informatie komt vragen.
Onbekend
August 18, 2013 om 09:55
Ok, dankjewel alvast :petjeaf:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.