Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

lijnzaad, gebroken (zonnatura)

Geplaatst door op August 19, 2013 om 03:21

Onbekend
August 19, 2013 om 03:21
Hoi Boekenkind,
Deze kan verwijderd worden:
Voedingswaarde
502.00 kcal - 23.30 gr eiwit, 0.00 gr koolh, 39.00 gr vet, 28.70 gr vezels, 0.09 gr natrium, 0.00 gr alcohol
Ik heb een nieuwe verpakking in huis en de gegevens bij de andere kloppen.
August 19, 2013 om 04:55
Barkie

Waar heb je deze gevonden? Ik kan hem in de Calorie Tabel nergens vinden.
We verwijderen overigens niets. Als waardes worden aangepast worden de nieuwe met de oude samengevoegd. Anders kloppen er ineens een aantal dagboeken niet meer en daar worden ze niet blij van bij Valtaf :DD:
Onbekend
August 19, 2013 om 05:15
Het gaat om de aanpassing die ik eerder zelf had gedaan en die nog niet was goedgekeurd.
Die kan dus weg.
August 19, 2013 om 05:52
:haha: die was al eeuwen geleden samen gevoegd met de door Zonnatura geleverder (juiste) waardes.
Je krijgt tegenwoordig, nu ja, al bijna 2 jaar, geen bericht meer van goed/af keuren.
Vandaar dat ik het niet vinden kon.
Overigens, er schijnen nog steeds oude verpakkingen rond te waren, want ik krijg bijna maandelijks een (foute) aanpassing.
Onbekend
August 19, 2013 om 06:38
Waarom zie ik die dan nog als ik lijnzaad, gebroken (zonnatura) invul in het dieetdagboek?
August 19, 2013 om 07:40
Omdat die in JOUW lijst gewoon blijft staan.
Dat is ook waarom je geen af/goedkeur briefje meer krijgt.
Ook al keuren wij iets af voor de "Algemene" Calorie Tabel, of omdat het nergens op slaat, of omdat het totaal geen waardes geeft, voor jou, als toevoeger, blijft het gewoon staan. Dat is al ca. 2 jaar zo. Het zgn. eigen tabelletje.
Onbekend
August 19, 2013 om 08:16
Lastig hoor, want stel dat ik mijn eetdagboek zou willen invullen dan kan ik zomaar de foutieve pakken. Hoe krijg ik die regel weg uit mijn lijst?
August 19, 2013 om 08:44
Voor zover ik weet, niet.
Maar dat zou je bij de Beta club eens aan Clyde moeten vragen.
Want al die foutieve die wij afkeuren, blijven toch in al die dagboeken zwerven.
Lijkt me niet de bedoeling, maar wie weet
Onbekend
August 19, 2013 om 09:06
Ik heb zojuist de foutieve verbeterd met dezelfde waarden als de goede.
Kun jij die dan goedkeuren/samenvoegen? Dat is die foute tenminste weg uit mijn lijst.
August 19, 2013 om 09:12
:+:

Onbekend
August 19, 2013 om 13:43
Ik zie nu 2 entries en beide geven ze dezelfde waarden. Helemaal topppie dus :+:
August 19, 2013 om 14:25
Aha, fijn om te weten dat de verbeteringen dus ook in de prive lijstjes door dringen.
DAT was namelijk nooit duidelijk. Nu wel, :merci:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.