Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

the biggest loser sbs6

Geplaatst door Scam op August 21, 2013 om 07:14

August 21, 2013 om 07:14
Hoi hoi

Aangezien aanstaande maandag op sbs6 er weer een afvalrace begint leek het me wel leuk om ook een clubje er naast te beginnen.
De grootste afvaller van valaf ;) 14weken naast het programma wel en wee met elkaar delen.
Waar sport je, Met welke dieet methode werk je?
Wekelijks wegen.
Lijkt je dat wat dan staat hieronder de link van het groepje

http://scam.valtaf.nl/club/2164/the-biggest-loser/front/
August 21, 2013 om 17:11
Lijkt me wel wat ja :)
August 25, 2013 om 09:32
Morgen gaat het programma van start.
Ben benieuwd naar het dagelijkse wel en wee.
Dag 1 1km lopen hmmm moet te doen zijn
August 25, 2013 om 09:43
Meteen lid geworden, wil graag deelnemen aan deze club! Samen gaan we er tegenaan, heel gek maar ik kan geen reacties plaatsen in het clubje, de letters om het te verzenden komen er niet te staan? Iemand tips?
Onbekend
August 26, 2013 om 12:24

Ik heb 4 reacties verwijderd omdat die totaal off-topic waren.
Ik citeer even Tangobeer:
Maak voor een nieuw onderwerp even een nieuwe draad aan in het juiste onderdeel van het forum!
Voor problemen met of vragen over de website hebben we het onderwerp "Vragen en opmerkingen over de website".
We gaan nu door met het onderwerp:
the biggest loser sbs6
Onbekend
August 29, 2013 om 07:25
Heb het tot nu toe gevolgd maar vind het HEAVY,heb ooit 135kg gewogen van alles gedaan,tig dieten, zelfs een ballon gehad maar zonder resultaat.

Nu gelukkig weer met vallen en opstaan plm 89kg.
August 30, 2013 om 09:50
Ik vind het pittig hoor dat sporten zo achter elkaar. Ze zullen misschien wel snel afvallen. Ben benieuwd na de afleveringen hoe snel het er weer aan komt. Ook al hebben ze goede begeleiding, denk ik niet dat dit erg goed is. Helemaal niet omdat ze er een wedstrjd van maken. Maar goed we zullen zien :) Ik kijk het toch wel hahah.
August 30, 2013 om 10:36
Wat ik goed vind aan het programma is dat ze allemaal op 1 locatie zitten en goed in de gaten worden gehouden, voor wat betreft niet te weinig eten.
Over die wedstrijd heb ik gemengde gevoelens, omdat er regelmatig mensen moeten verdwijnen.
Dit hoeft namelijk niet te betekenen dat die mensen niet hun verschrikkelijke best doen.
Ik volg de uitzendingen via uitzending gemist en dan eens in de paar dagen.
August 30, 2013 om 11:00
Hoeveel uren sporten ze eigenlijk per dag? Heel wat jaren terug was biggest loser er ook op (wellicht de Amerikaanse?) en ik kan mij herinneren dat ze bijna de hele dag alleen maar aan het sporten waren. Sommigen verloren meer dan 10 kg per week echt absurd! Ik heb niet het gevoel dat ze nu wat voorzichtiger zijn. Ook qua voeding krijgen ze zeker niet te weinig! Ik vind het trouwens wel leuk om naar te kijken, lijkt een beetje op de trainingen die ik nu zelf doe :)
August 30, 2013 om 11:00
niet het gevoel moest wel het gevoel zijn :/

August 30, 2013 om 13:39
Hoeveel uren ze trainen dat zou ik niet weten.
Wat ik gelukkig wel gezien heb is dat er ook tijd is voor andere dingen, zoals informatie over gezonde maaltijden maken + de deelnemers confronteren met de hoeveelheid vet die ze teveel hebben + een rondleiding door het klooster.
Ik ben benieuwd welke andere informatie er komt naast het (vele) sporten.
Die trainingen zijn natuurlijk leuk, maar die moet je ook maar 'kunnen' doen, zowel voor wat betreft tijd als voor geld. Een sportschool + personal trainer zijn absoluut niet goedkoop.
August 30, 2013 om 15:01
4uur per dag sporten ze..
Onbekend
August 31, 2013 om 03:38
Vind die trainingen behoorlijk heavy, lijkt af en toe een ''excersitie'' kamp. Wat kan de dame schreeuwen zeg!!!!!!!!
Die informatie is ook heel nuttig, maar door de bocht genomen ............weten wij zelf ook wel waar ''onze'' obstakels liggen??????

Ik ga wel weer naar mijn '''ouwe vertrouwde'''sportschool, waar ik al jaaaaren kom en die heeeel gezellig door een familie wordt gerund, die nieuwe zijn mij veeeeeels te commercieel.
Je betaald gemiddeld 35 Euri voor een sportschool (zonder personal trainer) en dan kun je ongelimiteerd sporten,maar waar ik ga krijg je HEEL GOED advies,gelukkig want ik ben niet meer de jongste!!!!
Onbekend
August 31, 2013 om 04:23
Ik vind het programma nogal tegenvallen. Het duurt maar 20 minuutjes ofzo en allemaal een beetje hetzelfde. Tuurlijk wordt er tegen ze geschreeuwd, een trainer stil in een hoekje is geen leuke tv. Er moet natuurlijk wel een beetje emotie uitgelokt worden. En die mensen weten natuurlijk wel waar ze aan beginnen. Deze programma's zijn al jaren een hit in Amerika en Australië, dus je weet dat de kans bestaat dat je er uit moet.
Wat ik ook jammer vind is dat ze niet vertellen welk bmi de deelnemers hebben. Dan kan je het een beetje beter vergelijken met je eigen situatie. Ik ben nl vrij lang en in die programma's zijn het toch vaak wat kleinere vrouwen die dan wel veel wegen, maar in sommige gevallen niet zoveel als mij.
August 31, 2013 om 04:28
Ik vind ook dat het programma snel voorbij is. Ik denk elke keer van huh was t dit nou al?
Onbekend
September 1, 2013 om 14:13
Ik word niet veel wijzer van dit programma en vind dat het eigenlijk niet kan dat je mensen na een week alweer naar huis terug stuurt.
Van vorige afval programma van Wendy is die surf meneer alweer terug op zijn oude gewicht en dus alles voor niets geweest.
Ik ondervind zelf dat het heel erg moeilijk is om op gewicht te blijven en vind zulke programma's niet zo fijn.
Aankomende donderdag begint er op Ned.1 een programma "operatie NL fit" hierin wordt 5 mensen geleerd hoe zij bewuster kunnen leven.
Misschien is dit een beter programma, ik ben benieuwd.
Onbekend
September 2, 2013 om 13:40
@streetspirit: bedoel je niet big diet? dat was een soortgelijk programma vele jaren terug.
@rina47: je vergeet de succesverhalen. Er zijn ook mensen met Obese blijvend afgevallen. ;) Klinkt goed dat programma. ik zal het eens opzoeken. kunnen we wellicht veel van leren.
September 2, 2013 om 16:45
:dankje: voor de link!
September 3, 2013 om 02:21
Danny van Obese is inderdaad weer aangekomen na het programma, maar werkt nu met dezelfde personal trainer om op een rustigere manier weer op een gezond gewicht te komen. Verder zijn er toch echt wel mensen op gewicht gebleven na het programma door om te schakelen naar een realistisch sport en eet patroon. Ik had met sommige onderdelen van het programma wel moeite, maar door de bank heen vond ik het wel integer gebracht, met veel respect voor de afvallers.

Mijn probleem met het huidige SBS-6 afval programma is dat er erg ingezoomd wordt op de emoties en tranen. Dikke mensen die afvallen en door een hel gaan.... Beetje teveel 'lekkere' tv voor mij! Geef mij maar een programma waar verantwoord advies gegeven wordt en waar overgewicht wordt bestreden met een gezond eet en beweeg patroon. Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe programma op NL 1...

Onbekend
September 8, 2013 om 09:10
:helloeyoor:

Kom nog ff terug op de Biggest Loser. Zit met kromme tenen te kijken zo onsportief de eliminatie van de ''collega's afslankers'' gaat,het gekrijs van de vrl P.C enz!!!!!!!! :datmeenjeniet:
Ben ik de enigste?????????????? :meenjeniet:
Onbekend
September 8, 2013 om 10:48
ik kijk het programma helemaal niet eigenlijk, maar dat komt ook doordat ik vind dat de afval strijd die de mensen daar beleven niet realistisch is. Ik denk dat iedereen wel kan/wil afvallen met zoveel profesioneel advies en trainingen enz, maar ik heb net als velen (denk ik) niet het geld om dit ook daad werkelijk allemaal te doen.
Onbekend
September 13, 2013 om 11:03
ik ben een beetje verslaafd aan alle progamma,s over afvallen ,dik dun, chris powel,obese enz enz enz the biggest loser vind ik voor nederlandse begrippen leuker dan ik verwacht had ,ik kan er alleen niet bij dat mensen met zoveel overgewicht (sommigen ervan zijn behoorlijk aan de maat)veel meer dan de meesten van ons en er zijn ook wel mensen die ouder zijn als dat ik ben ,zo zwaar trainen en dat nog volhouden ook die moeten zowiezo onderzocht zijn door een dokter.
Die trainers geven je gewoon een flinke schop onder de kont ,ik wou dat je dat vond op de sportschool.Nog een minpunt is dat deelnemers na korte tijd er al uit kunnen liggen.Kwalijke zaak ondanks de zogenaamde begeleiding,das natuurlijk niet te vergelijken met in het huis zijn .kortom ik mis het maar zelden .
Onbekend
September 14, 2013 om 04:22
Ik las hier de tip van iemand over het progamma operatie nl fit ,word elke do uitgezonden bij de avro als ik het wel heb.heb de 2 afleveringen bekeken bij progamma gemist ,erg de moeite waard vind ik zelf.
September 15, 2013 om 06:35
Op deze site wordt er anders naar afvallen gekeken. Logisch want je bent hier niet voor niets terecht gekomen.
De Biggest Loser is een slap aftreksel van de Amerikaanse. Geen probleem wat mij betreft, we zijn tenslotte toch anders dan de gem. Amerikaan.
Ik vind het prima zo dat de mensen op deze manier afvallen! Ieder doet het op zijn eigen manier en wie zijn wij om daar een oordeel over te vellen?!
Wat ik wél spijtig vind is dat er opgegeven wordt en gemopperd. Je hebt je ingeschreven, je zit een paar weken geisoleerd, je bent voorgelicht over wat je te wachten staat.
Het is zwaar, er is niemand die zegt dat het makkelijk of eenvoudig is!
Wat zou ik er graag een paar weken vertoeven om een tiental kilo's kwijt te raken.
En ja, er zijn mensen die weer dikker worden, zwaarder wegen dan voorheen.
Je krijgt de handvatten om thuis verder te gaan, je verstand weet hoe het moet nu alleen de discipline nog en dát is iets wat je alleen zelf kunt doen!
Toch petje af voor alle mensen die op welke manier ook hun kilo's kwijtraken!
September 15, 2013 om 06:51
Vanavond om 20.00 uur op RTL4: 'Obese: Hoe Is Het Nu Met?'.
Kun je zien hoe het eerdere deelnemers na Obese is vergaan.
Onbekend
September 15, 2013 om 08:08
Ja ik heb het ingeprogrameerd want ben er niet, maar ben heeeeel benieuwd ?????

Wat de B.L betreft haak ik af......... alhoewel????????........maar ik kan niet tegen dat gebler van die Vrl P.T en toch wel de ''jaloesie'' van sommige dames daar.Je geeft je op voor iets om dat je je zwaargewicht zat bent, doe dan sportief en houd het vol hoe moeilijk ook,maar ga niet de ''loser'' spelen!!!!
September 16, 2013 om 05:23
De biggest loser is een echt sbs6 progamma.
Veel drama en overkill gemaakt voor de kijkcijfers.
Gaat om een wedstrijd niet om de problemen van de deelnemers.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.