Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Android app

Geplaatst door op August 29, 2013 om 05:42

Onbekend
August 29, 2013 om 05:42
Is er toevallig ook een mobile android app beschikbaar, waarmee je snel via je telefoon je gewicht kunt invoeren, in plaats van de website op te starten?
August 29, 2013 om 05:53
@willielie

Nee. Er is geen app voor Valtaf. Niet voor de Androit en ook niet voor de Ipad.
Er is wel een mobiele versie, maar die werkt tot 8 inch beeldscherm.

Clyde gaf in een ander Forum, ca. 2 maanden geleden, al aan dat er voorlopig ook geen app komt. Hij moet er dan niet alleen een maken voor Androit maar ook voor Ipad en dat is even iets teveel van het goede op dit moment. (zijn bazen wilen er nog niet aan :DD: )
December 9, 2013 om 17:23
Hallo,
Ik heb net de bovenstaande opmerking en reactie gelezen, maar wil er toch even op reageren,
Ik merk dat ik op mijn iPhone en op mijn iPad niets kan invoeren als ik de normale website opstart op een van beide apparaten. Ik heb het dus niet over een speciale app.

Weten jullie waar dat aan kan liggen? Ik wil graag op mijn mobiel mijn gegevens bij kunnen werken via de normale website, en met mij vele anderen denk ik.

Groetjes,
Janneke
December 10, 2013 om 04:40
janneke62

Ik typ dit van mijn tablet , een 9.8? Inch.
Normale site, want hij te groot voor de mobiele versie.
Ik krijg een super klein lettertje, maar kan dat door swippen? Vergroten.
Eetdagboek gaat moeizaam omdat de opslaan blokjes niet in beeld komen, wat ik ook probeer.
Maar ach eetdagboek invullen tijdens je vakantie is natuurlijk al zo niet slim.

Ik heb ooit, gewoon bij de browser, in mijn geval google chrome, Valtaf op geroepen en ingelogd.
Het programma kwam zelf met een werkbaar geheel.

Ik zou het gewoon nog eens proberen te installeren. Wie weet wat er dan gebeurd.
December 10, 2013, gewijzigd door Janneke62 op December 10, 2013 om 15:17
Dank je Boekenkind, Chrome werkt, dus weg met Safari!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.