Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Daily Dieet

Geplaatst door LisadeVries op September 23, 2013 om 10:50

September 23, 2013 om 10:50
Hoi,
Ik ben sinds enkele weken bezig met Daily Dieet, bevalt me goed! weinig honger en de kilotjes gaan lekker naar beneden.
Zijn er meer mensen die Daily Dieet gebruiken en heeft iemand leuke tips om te varieren met het menu??
Onbekend
September 24, 2013 om 05:38
goeiemorgen, Lisa,
Al even gekeken hier of ik iets kan vinden over het "daily dieet", maar kon niks vinden.
Wat houdt dit dieet in? Wat mag wel/niet?
Succes, groetjes, Yvonne
September 24, 2013 om 06:51
@Yvonne1967

Als je het op google opzoekt, zie je dat het ook weer een shake dieet is.
Onbekend
September 24, 2013 om 06:57
Ok bedankt, Boekenkind, dan haak ik af...dat vind ik niks.
Sta ik 's avonds voor m'n familie lekker te koken, kan ik zelf aan een shake of reep of soepje of zo..
Gelukkig kan iedereen hierin zelf kiezen.
Succes Lisa...ik hoop voor je dat het blijft lukken.
September 25, 2013 om 05:30
Hoi Yvonne,
Ik denk er precies het zelfde over als jij :) en daarom is Daily Dieet juist zo fijn, het zijn 2 shakes in de ochtend en in de middag met daarnaast veel "normale" tussendoortjes, en 's avonds eet ik gewoon lekker mee met mijn man en kids. Ik kreeg er een een boekje bij met een weekmenu wat je allemaal kunt eten enzo heel handig. Probeer nu wel een beetje te varieren met andere groentes en gerechten enzo. Werkt prima moet ik zeggen ben inmiddels al 5 kilo kwijt!!!
September 25, 2013 om 06:30
Hai Lisa,
Ik gebruik het nu ook al een paar weken en het gaat echt super!!! Ik heb vaker "shakes" gebruikt om af te vallen maar dat hield ik nooit lang vol omdat ik na een paar dagen onwijze honger kreeg. Maar dit is echt een super combi.
Zelf heb ik altijd 1 dag per week sushi avond omdat ik dat gewoonweg heerlijk vind ;) en toch weinig calorieen bevat, wellict voor jou ook een idee als variatie in je maaltijden....SUCCES!!!
November 6, 2014 om 15:13
Ik heb vandaag ook shakes gekocht van trekpleister,ik wil 2 x per dag shake nemen met fruit en groente en savonds normaal eten ,ik eet heel gezond beweeg 8 tot 12km per dag en val echt niets af ,om gek van te worden !! dus ik heb hulp nodig !! groetjes
November 6, 2014 om 15:57
Aletta1

Kijk eens goed op dat blik.
Het bevat meer koolhydraten, lees suiker, dan eiwitten.
Daily dieet is een eiwit dieet, eiwitten geven een verzadigd gevoel, dat doen die suikers niet.
Het is lekker, dat wel, maar om af te vallen heb ik zo mijn twijfels.
November 9, 2014 om 15:48
Dank je boeken kind!heb jij die shakes die ik bedoel ook al is geprobeerd??....ik ga morgen beginnen ik ben erg benieuwd ik meng ze me mager yogurt en magere kwark en verse sinassappelsap ... waar kun je dat daily diet kopen trouwens??
November 9, 2014 om 16:18
Nee, ik doe geen daily diet, ik gebruik een ander eiwitpoeder. Erg lekker (coconut bounty) en ja ik meng het ook met andere dingen. Maar zelden met vruchtensap
Meestal melk of water soms een mix van die twee en ook wel met hele dikke yoghurt, naturel natuurlijk. ;)
Ik heb alleen dit adres gevonden.
http://www.drogisterij.net/afvallen/maaltijdvervangers/shakes_en_pudding/daily-dieet-vanille-304111319731?partnercode=249

Het is er in de smaken banaan, aardbei en vanille

Maar ze hebben online, bij de Body & Fitshop, hele goede eiwitpoeders.
En als je naar een winkel wil, stap dan eens binnen bij een "De Tuinen".
Die hebben ook enorm veel voor redelijke prijzen. Maar kijk dan vooral naar hoeveel eiwit en hoeveel koolhydraten er in zitten. Als het meer koolhydraten dan eiwitten zijn, is het niet wat je zoekt.
Soms hebben zowel de Body & Fit, als de Tuinen hele leuke aanbiedingen. Je hoeft echt geen kapitalen kwijt te zijn voor een goede afslank eiwit.

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.