Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wijzigen eetdagboek. Doe ik iets verkeerd?

Geplaatst door Virri op September 25, 2013 om 13:23

September 25, 2013 om 13:23
Hallo, ik heb al twee keer geprobeerd een fout in mijn dagboek vandaag te wijzigen. Ik had plak ingevoerd en het moet gram zijn. Het wijzigt wel als ik het doe, maar als ik later ga kijken staat er toch weer 90 plakken in plaats van 90 gram.
September 25, 2013 om 14:02
@Virri

Ik weet dat het dieetdagboek soms bepaalde wijzigingen en/of handelingen niet accepteerd. Of zelfs gewoon negeert.
Mijn advies is dan altijd. Haal het helemaal weg en zet het er, in de juiste hoeveelheid, opnieuw in. Dan lukt het wel om het juist in je dieetdagboek te krijgen.

Ik gebruik zelf altijd het eetdagboek. Daar zijn die problemen gelukkig niet.
Maar ik vind het ook fijner en duidelijker invullen. Vandaar.
September 25, 2013 om 14:39
Ah, dank je wel. met helemaal weghalen en opnieuw invullen is het gelukt.
Ik wist niet eens dat er 2 dagboeken waren!
Daar zal ik ook eens kijken.
Gr. Virri
September 25, 2013 om 16:48
@Virri

Top dat het gelukt is.
Jawel, er is een dieetdagboek, sinds augustus 2011.
Maar ook het oude eetdagboek is er nog.
Als je bij dieet dagboek rechts op de navigatiebalk kijkt zie je eetdagboek en sportdagboek staan.
Klik je op eetdagboek, dan krijg je een heel ander scherm dan jij gewend bent.
Maar wat ik al gebruik sinds juli 2009. Ik vind het dieetdagboek niet fijn werken.
Maar het is een keus die je wel moet maken.
Vul je eetdagboek in, dan kun je niet OOK dieet invullen.
Je moet kiezen. Zo een keer eens proberen kan geen kwaad.
Maar niet steeds switchen, dan raakt het dieetdagboek van slag. ;)

Voordeel van het eetdagboek is, dat je daar ook de recepten van jezelf kunt invoeren. Vroeger ook laten beoordelen. (hoe meer sterren, hoe beter het recept).
Maar ook de recepten die in de loop der jaren door collega afvallers/sters zijn aangeleverd/ingevoerd staan daar. Er staan echt hele lekkere recepten tussen, waarbij je dan ook nog kunt aangeven wat voor keuken je zoekt. Mediteraan enz.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.