Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ik heb dus nog steeds buddies nodig (graag even lezen) :-D

Geplaatst door op October 8, 2013 om 08:31

Onbekend
October 8, 2013 om 08:31
Hoi,

Ik nog eens ;-)

Heb een lang verleden op valtaf (diverse nicknames), maar sinds kort dus opnieuw aangemeld.
Moet dringend beginnen met afvallen want het weegt op mijn gemoed (mijn gewicht is altijd al een struikelblok geweest, maar nu na mijn 2de zwangerschap is het ECHT hard nodig!). Binnen 3 weken gaan we op midweek naar centerparcs, maar dat is natuurlijk veel te kort om iets te bereiken.
Maar in Juni 2014 gaan we op groot verlof en na al die jaren wil ik eindelijk eens fier zijn op mijn lichaam... Ravotten met mijn kindjes in het water (en niet op een ligstoel zitten met oversized tshirt aan, zoals vorige jaren).
Ik start morgen met South Beach dieet...
Graag actieve buddies die ook een doel hebben en die er samen met mij voor willen gaan. Maakt niet uit welk dieet je zelf volgt, heb gewoon mensen nodig die me stimuleren en steunen!

Iemand?

Xoxo Vlindertje81 :vlinder03:
October 8, 2013 om 09:24
Ik volg zelf niet het south beach dieet, maar ik wil wel buddies worden! Misschien kunnen we elkaar steunen. Veel succes
Onbekend
October 8, 2013 om 10:33
Hey AfvalN,

Bedankt om me te volgen :-) Ik volg jou nu ook, zodat we buddies zijn! Tot in één van onze dagboekjes...

Liefs, Vlindertje81 :vlinder03:
October 8, 2013 om 13:01
hey
ik kan ook buddies gebruiken
elke dag wil ik met goeie moed starten maar tegen de avond verlies ik karakter. Met wat steun kunnen we er geraken! Ik moet mijn avonden zinvoller invullen en niet voor de televisie kruipen. En meer bewegen door vaker te ravotten met mijn zoontje
tot binnenkort
x
Onbekend
October 8, 2013 om 13:32
Wat is het toch moeilijk hé maar als je wel afvalt voel je je beter en zie je er leuker uit! Vul je ook je eetdagboek in? Dat helpt mij om niet te snoepen want dat zien de andere wel ook al ben ik alleen thuis en een kop opkikker doet wonderen:engel5: dus ga vanavond iets leuks doen! Ik ben een quilt voor een vriendin aan het maken en daar ga ik zo mee verder, muziek je aan en een kaarsje heerlijk gezellig oja en de kachel want ik ben nu toch wel wat kouder als anders :avsie: succes en fijne avond groetjes Adriana
October 8, 2013 om 13:57
Je hebt gelijk. Vanaf morgen vul ik eetdagboek in. Ben nu verplicht he. Goed dat je je kan bezig houden 's avonds. Ik heb fitness abonnement. Eenmaal ik er ben dan voel ik me super en het is maar achter mijn hoek... daarnaast zal ik stappenteller dragen. dat motiveert om op mijn werk extra de trappen te doen. Vanaf ik gestart ben, voel ik de energie stromen. Hopelijk blijft ik volhouden. Met jou erbij gaat dat lukken
geniet nog van je avond en tot de volgende x
October 21, 2013 om 15:14
Ik wil ook wel buddyen hoor! Ik volg zelf heel bewust geen dieet maar poog een balans te vinden in mijn reguliere patronen, dus iets wat ik ook vol kan houden na afloop van het bereiken van mijn streefgewicht, en wegens zeer actief sporten kan ik mezelf neit teveel korten op dingen als koolhydraten.. Extra steun is natuurlijk voor iedereen fijn, dus ik ga je volgen, volg mij gerust ook!

:maaikie79:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.