Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ik krijg geen meldingen meer in mijn inbox....

Geplaatst door Tess57 op October 19, 2013 om 09:15

October 19, 2013 om 09:15
Ik krijg dus geen meldingen meer van nieuwe berichten in mijn inbox. Ben ik de enige, die dat probleem heeft....?

En wat kan ik/Valtaf hier aan doen?

Ik hoor graag!

Tess
October 19, 2013 om 09:21
Heb ik ook last van !
October 19, 2013 om 11:01
ik ook, al een paar dagen niet. :)
October 19, 2013 om 12:46
Ik krijg ze wel.
October 19, 2013 om 15:48
Kijken of de notificaties aan staan.
Ik merkte deze week dat ik er ook een dag geen kreeg.
Bleek mijn super viruskiller alles uitgezet te hebben.
October 19, 2013 om 22:52
Noificaties staan gewoon aan en ik krijg nu sinds drie dagen geen berichten meer in mijn inbox! Ik ben vrij actief op Valtaf en ik vrees dat ik nu een en ander ga missen van mijn buddies. Kan iemand van Valtaf mij even berichten wat de oorzaak kan zijn?
October 20, 2013 om 03:41
Ik krijg ze ook niet meer, heel vervelend inderdaad!
We hadden dit probleem een maand of 2 terug ook. Toen heeft het even geduurd maar Clyde heeft het toen wel opgelost.
Ik was hier op zoek om te zien of ik de enige was met dat probleem
:paula75:
October 20, 2013 om 07:33
Ik heb, nog steeds, geen enkel probleem. PB verzonden om 1 uur ligt om 6 over 1 in mijn mailbox.
Hebben jullie al in je spam/junk/ongewenst map gekeken??
Als je (per ongeluk) 1 mailtje van Valtaf als Ongewenst aan merkt, komt niets meer aan in de inbox maar gaat rechtstreeks naar die map.
October 20, 2013 om 08:11
Ik heb daar ook gekeken idd Boekenkind en notificaties ed. Maar helaas nog niks.
October 20, 2013 om 08:55
Nee, geen spam, junk of ongewenste mail. Notificatie staat aan en ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.

Is er iemand van Valtaf die ik hiervoor kan benaderen?

Tessa

October 20, 2013 om 09:36
Ik werk met Vista en Chrome en krijg ze allemaal keurig binnen.
October 20, 2013 om 09:49
Tess57

De enige die er iets aan kan doen is Clyde, beheerder/programmeur van de site voor Valtaf.
Maar het is weekend en gebeurd er niets.

Ik werk overigens met IE8 en ook daar geen probleem.
October 20, 2013 om 10:33
Hoi allemaal,

In het weekend gebeurd er vaak weinig. Ik heb het probleem ook niet, door het checken van mijn mail zag ik deze discussie...

Hebben degenen die hier last van hebben dezelfde mail provider? @hotmail , @... ?
Indien dit nog morgen gaande is zal ik in de ochtend het verder uitzoeken.

Groet,
Clyde
October 20, 2013 om 10:43
Ik heb hotmail.
October 20, 2013 om 11:16
Ik heb Valtaf naar gmx.com. En dat werkt gewoon.
October 20, 2013 om 11:16
Dank je Clyde!

Ik heb ook Hotmail.

Fijne zondag verder!
Onbekend
October 20, 2013 om 13:43
Ik heb gmail
October 20, 2013 om 13:57
En ik heb ook gmail en bij mij doen ze het dus wel
October 20, 2013 om 14:17
Week of wat geleden ook de mail even naar Hotmail gehad en dat kwam inderdaad niet aan.
Uitgeweken naar Gmail en later gmx.com werkt perfect.
October 21, 2013 om 03:09
Ik heb al jaren hetzelfde hotmail adres voor mijn persoonlijke mail en de meldingen van Valtaf. Nooit problemen mee gehad. Een tijdje geleden kreeg ik ook even geen meldingen en dat is gelukkig weer opgelost. Ik hoop dat Clyde het nu weer op kan lossen. Ik heb nu al van wat meer Valt-af leden begrepen dat ze geen notificaties krijgen, dus het probleem is zich aan het spreiden.

Fijn dat niet iedereen dit probleem heeft, maar in deze discussie gaat het er ook om dat het probleem opgelost wordt - of dat er advies gegeven wordt - voor diegenen die er wel last van hebben.

Clyde, ook vandaag geen meldingen in mijn inbox. Het zou fijn zijn als je misschien een oplossing hebt.

Bedankt alvast en fijne dag

Tess

October 21, 2013 om 04:40
Goedemorgen,

We kunnen op dit moment (van onze kant) een wachtrij zien van e-mails die nog verzonden moet worden naar gmail en hotmail. We weten nog niet waarom er een wachtrij staat (die niet wegwilt), we zijn er mee bezig.

groet,
Clyde
October 21, 2013 om 04:51
Ze zijn zojuist met z'n allen binnengelopen via gmail de incredimail in.
October 21, 2013 om 05:17
Hi Clyde, ik heb ook een hele rits ontvangen, dus het lijkt allemaal weer de goed kant op te gaan.

Heel erg bedankt!

Tess
Onbekend
October 21, 2013 om 08:16
Ook hier weer een volle mailbox :)
Bedankt!

:5januarie2013:
October 21, 2013 om 12:52
Clyde enorm bedankt volgens mij doet hij het weer. Er kwamen een hoop berichten binnen :DD:
October 22, 2013 om 08:01
Hoi! Ik krijg allemaal verschillende berichten in mijn inbox nu. Ik kreeg ze eerst altijd bij 'ongewenst' en dat beviel me eigenlijk wel goed. Dan keek ik gewoon even en dan kon ik ze allemaal met één klik verwijderen. Nu komen ze elke keer in mijn inbox in en daar erger ik me wel een beetje aan. Ik vind het wel prima om meldingen te ontvangen als mensen op mijn dagboek reageren, maar elke andere melding verwijder ik automatisch. Hoe kan ik dit instellen?
October 22, 2013 om 08:14
AfvalIN
Valtaf stuurt alleen meldingen door als jij hebt aangevinkt dat jij ergens een notification van wilt ontvangen. Je krijgt dus nooit ongewenste berichten van Valtaf.
October 22, 2013 om 08:28
Is het dan automatisch aangevinkt?
October 22, 2013 om 08:48
@AfvalN

Nee, dat heb je zelf gedaan. Het beste is alle ongewenste uitzetten. Dat kan bij Instellingen en dan Notificaties kiezen, aanvinken wat je wel en niet wilt hebben en klaar. Je krijgt dan de ongewenste niet meer.
Risico van alles in je SPAMbox ontvangen is, dat je dan helemaal geen mails van Valtaf meer krijgt. Toeval dat dat bij jou niet al gebeurd is.
Valtaf stuurt nl. standaard geen mails meer door naar leden die Valtaf als SPAMMER aanmerkt. Teveel van dat soort berichten is schadelijk voor Valtaf, vandaar.
October 23, 2013 om 09:14
Ik heb volgens mij nooit Valtaf aangemerkt als spammer. Misschien is dat de reden. Ik heb het inmiddels uitgeschakeld. Bedankt!

October 23, 2013 om 09:51
#AfvalN

Fijn dat het gelukt is.
Ter aanvulling, als je de mails bij ongewenst krijgt, betekend dat, dat je ooit een mail als SPAM hebt aangemerkt. ALLES van Valtaf gaat dat automatisch naar de ongewenst map.
Waarschijnlijk heb je dat toch een keer, onbewust, gedaan. Anders kan het niet.
Even bij de volgende mails van Valtaf kijken waar die terecht komen.
Komt er een in ongewenst, dan aangeven dat, dat fout is.
Probleem opgelost.
November 10, 2013 om 13:46
Ik krijg vandaag weer opeens geen mailtjes met dat er gereageerd is.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.