Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

nieuwe club! Visuele gids met vetpercentages voor vrouwen

Geplaatst door Streetspirit op October 19, 2013 om 16:55

October 19, 2013, gewijzigd door Streetspirit op October 19, 2013 om 16:55
Hoi iedereen,

Ik heb een nieuwe club opgericht voor vrouwen die een sixpack wilen. Ik heb een handleiding geschreven hoe je het beste een sixpack kan "kweken" en ik heb een foto collage van verschillende vet% van vrouwen aan de hand van dexa scans.

Ik zal de club updaten met voedingsschema's afgestemd op specifieke lichaamstypes, nieuwe foto's voor de visuele gids en afgestemde trainingen voor het kweken van killer abs!

Ik zou zeggen, doe je voordeel ermee ;)

http://streetspirit.valtaf.nl/club/2185/visuele-gids-vetpercentages-voor-vrouwen-sixpack-voor-vrouwen/
February 2, 2014 om 04:07
Bedankt voor je aanbod maar ik denk dat de meeste afvallers hier eerst hun streefgewicht willen bereiken en dan misschien eens gaan nadenken over een sixpack. Wat kom op zeg, kilo's kwijtraken voor je gezondheid komt eerst.
February 2, 2014 om 04:22
Leuk initiatief maar zal al blij zijn als mijn lijf een gezond gewicht heeft.. daarnaast hou ik zelf van een beetje vet op het lijf/de buik en iet wat rondingen, voel ik me toch vrouwelijker bij.

en inderdaad wat Jolielz zegt
February 2, 2014 om 07:26
Dat begrijp ik volkomen, daarom voor de mensen die wat verder willen gaan dit clubje. Toen ik zelf veeeel zwaarder was wou ik ook gewoon wat kilo's kwijt:)
February 3, 2014 om 06:08
Ik wil in eerste instantie de nodige kilo's kwijt en heb ook (nog) geen tijd om in een sport of 6-pack te steken. Maar ik lees graag mee en doe toch ideeën op waar ik nu of in de toekomst wat mee kan. Dus vind het toch een leuke club en je moet wat te wensen overhouden :D
February 3, 2014 om 07:27
Leuk! ik ga even kijken.. Ik moet ook nog wel wat kilo's kwijt, maar het kan volgens mij geen kwaad om ook gelijk flink aan het trainen te gaan voor een mooie afgetrainde buik!
February 3, 2014 om 14:16
Sporten help juist goed bij het afvallen en je kun daarmee loshangend vel voorkomen.
Ik hoor hier op valtaf allerlei klachten over loshangend vel op de armen (kipfileetjes) of hangborsten (theezakjes), maar daar heb ik, door meteen aan krachttraining te gaan doen, absoluut geen last van gehad.
February 3, 2014 om 14:36
het loshangend vel heeft vooral te maken met de conditie van je huid en in hoeverre het opgerekt is geweest.. het trekt voor een groot deel weg, maar heeft tijd nodig.. mocht je wat ouder zijn dan is je huid minder elastisch geworden en zal je meer kans hebben op wat hangend vel.

wel kun je je lijf mooier maken door te sporten.
February 4, 2014 om 03:06
Leuk initiatief!
En zeker handig.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.