Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

cm verliezen

Geplaatst door Zucchini op December 25, 2013 om 17:27

December 25, 2013 om 17:27
Ik heb even een vraagje over cm verliezen, ik heb al veel opzoekwerk gedaan, maar helaas steeds zonder resultaat.

hoeveel kg/gram moet je ongeveer afvallen om een cm omtrek te verliezen.
bijvoorbeeld je wil vaan een beenomtrek van 80 naar een beenomtrek van 70 (random cijfers gekozen), hoeveel kg zou je dan ongeveer moeten afvallen? even niet meegerekend dat je ook spieren kan kweken en dus op gewicht zou blijven, maar wel cm verliest.

iemand enig idee?
December 28, 2013 om 08:53
Ik heb geen idee, het ligt er namelijk aan of je al veel kwijt bent en nog meer kwijt wilt of dat je heel lang stabiel bent en dan nog een paar kg kwijt moet.

Ik hou makkelijk vocht vast dus ik kan als ik wil binnen no-time 3 kg afvallen. Qua cm's maakt dat 1-2 cm verschil. Het verschil tussen mijn laagste gewicht en nu is ongeveer 5 kg. Mijn omtrek is met 3 cm toegenomen gemiddeld. Ik heb ook wat meer spiermassa, maar dit zal zo ongeveer wel kloppen.
December 30, 2013 om 05:14
dankje voor je reactie!

ik ben in de zomer van 2012 8 kg afgevallen.
afgelopen jaar nog 2 kg (heel heel heel langzaam dus eigenlijk min of meer stabiel gebleven)

nu wil ik nog afvallen dus ik denk dat het geld als 'opnieuw' beginnen?
dus ongeveer 5 kg staat gelijk aan zo'n 3 cm?

mijn doel is om een beenomtrek van 50 cm te jebben, daarvoor moet ik zo'n 4-5 cm omtrek verliezen, dus dat zou dan moeten lukken met 6 kg afvallen?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.