Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

eerst diaree, nu constipatie

Geplaatst door Eierkopje op January 12, 2014 om 12:03

January 12, 2014 om 12:03
hoi hoi, ik ben nu bijna 2 weken bezig met dieten. de eerste week had ik echt last van diaree wat ik weet aan men veranderde voedingsgewoonten, nl veel fruit en groenten maar de laatste drie dagen heb ik last van constipatie. hoe zou dit komen? ik drink wel veel en probeer veel vezels te eten. mss dat jullie weten waaraan dit ligt? men eetdagboekje is mooi ingevuld dus kunnen jullie daar ook in kijken. groetjes
Onbekend
January 14, 2014 om 02:53
Maaar rond de 100gr groente per dag is echt te weinig, dus veel te weinig vezels en daardoor ga je vast zitten
January 14, 2014 om 04:33
Barbara2304

Er zat zondag ook nog 280 gr. wokmix bij. Dat is een groente/kalkoen gerecht
En op zaterdag was het nog meer. Daar kom ik op 587 gram over de dag.
Fruit is ook meer dan genoeg idem water/vocht

Ik zou het eerder in bewegen zoeken.
Een uurtje wandelen doet vaak wonderen.
January 17, 2014, gewijzigd door Tangobeer op January 17, 2014 om 19:27
Ik heb weer een periode dat ik ijs en chocolade kan laten staan en als ik nu zoet wil beperk ik me tot dadels, vijgen etc. of desnoods een banaan. Ik had ook diaree, echt niet normaal, stonk ook, maar nu zijn het mooie stevige bruine keutels die er soepel uitglijden. Interessant hè?
January 18, 2014 om 04:18
Tangobeer, Wat ben je toch een enfant terrible!! ;-)
January 18, 2014, gewijzigd door Tangobeer op January 18, 2014 om 12:09
:tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling::tentoonstelling:
:muwhahahaha:
January 23, 2014 om 07:27
:haha::haha::haha::haha::haha::haha:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.