Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Pharma Nord Lipo Control: ervaring?

Geplaatst door Afvalluh119 op February 1, 2014 om 13:58

February 1, 2014 om 13:58
Van de tv reclame. Ik ben zo wanhopig dat ik toch maar een dieetpil ga proberen. De eerste de beste gekozen die ik op tv zag: Pharma Nord Lipo Control. Iemand al ervaring mee? Ik ben heel benieuwd! Eigenlijk geloof ik er niet in, maar ik wil er zo graag in geloven. Misschien dat ik wat beter mijn best doe als ik weet dat ik zoveel aan dieetpillen heb uitgegeven. Kans is minder groot dat ik dan aan vreetbuien toegeef :bigsmile:
February 1, 2014 om 21:05
Hoofdbestanddeel is Chitosan, een afvalproduct van garnalen en kreeften, zeg maar het uitwendig skelet. wordt veel gebruikt in de waterzuiveringsindustrie. wie weet wordt je pis er kleurloos van.
Verder 100% ADH vitamine-C. Nou fijn, geen idee wat de werking daarvan zou moeten zijn.
En 250% ADH chromium. Chromium helpt niet bij afvallen. Wel opletten dat je niet teveel binnenkrijgt. Slecht voor de ingewanden, je bloed en je hersens.

Zie ook dit prettig lezend artikel.
February 2, 2014 om 03:22
Klopt, maar als je van alles wat je eet binnenkrijgt (de pil, paracetamol, cola, zelfs doodgewone groente de bijwerkingen/ gebruikte pesticiden gaat opzoeken kan je niets meer innemen). Maar teveeel van iets is inderdaad zeker niet goed! Ik ga het gewoon proberen, mochten er mensen zijn die geinteresseerd zijn, dan zal ik over een 2 maanden laten weten of het geholpen heeft. Ik zal er niet slapend slank van worden, en er wat voor moeten doen, maar misschien remt het de eetbuien / het hongergevoel. Wondermiddelen bestaan niet, dat weet ik anders had iedereen slank geweest. We zullen zien of het positief zal bijdragen :bigsmile:

4 tabletten bevatten:
Artisjok FPP Extract 600 mg
FibrePrecise® 2000 mg
Pectines 200 mg
Vitamine C 80 mg 100 %
Chromium (ChromoPrecise) 100 µg 250 %

Ingrediënten:
FibrePrecise® Chitosan uit garnalen, Artisjok FPP extract, pectinen uit citrusschil, L-ascorbinezuur, chromium (ChromoPrecise®), microkristallijne cellulose, barnsteenzuur, hypromellose, siliciumdioxide, talk, magnesiumstearaat, titaandioxide, polyethyleenglycol, riboflavine, citroenaroma
February 2, 2014 om 04:29
Ik vrees dat alleen je portemonnee zal afvallen ....
February 2, 2014 om 04:34
De tijd zal het leren :opdeweegschaal:
February 5, 2014 om 04:56
Misschien goedkoper om het zelf te maken? Hier in de vissershaven hebben ze nog wel een garnalen en krabben schilletje liggen denk ik...Chitosan is een natuurlijk voorkomende lineaire polysacharide en biopolymeer met antibacteriële werking.
Chitosan is in 1859 ontdekt door C. Rouget die chitine kookte met kaliloog. Chitosan wordt onder andere gebruikt in de landbouw en voor waterzuivering, in de voedsel- en de cosmetische industrie, voor het onderdrukken van zweetgeur en voor medische toepassingen.
Chitosan wordt gemaakt uit chitine, dat geproduceerd wordt uit de exoskeletten van krabben en garnalen. Het beschermende exoskelet van deze dieren zou anders een afvalproduct zijn en afgevoerd worden, nu wordt het schoongemaakt en verpulverd.
Vervolgens wordt dit poeder enige tijd met zoutzuur behandeld, zodat de kalk oplost. De oplossing wordt weer geneutraliseerd met loog.
De chitine (N-acetylglucosamine) in dit poeder wordt behandeld met een loogoplossing, zodanig dat het acetyl-element van de molecuul wordt verwijderd, en chitosan resulteert.
February 5, 2014 om 05:00
Nog wat leuks...
http://www.ergogenics.org/vetzucht121.html
Maar goed, natuurlijk werkt zo'n pil, want ze zijn duur en als je dure pillen koopt dan moeten ze wel werken en dan ga je dus oppassen met wat je eet..Toch?
Daardoor werkte bij mij die cellulitis cremes, vroeger dan....:-)
February 5, 2014 om 07:21
Cool stukje Inge!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.