Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Gewicht stabiliseren na te weinig -> normaal eten??

Geplaatst door Beertje83 op March 31, 2014 om 04:18

March 31, 2014 om 04:18
Hoi!
Afgelopen half jaar heb ik vezels geschrapt uit mijn eten en te weinig calorien binnen gekregen. (probeersel ivm stoelgang, maar geen bijzonder effect) Sinds 1,5 maand eet ik nu echt weer normaal, brood, pasta enz. meerdere eet momenten enz. Ik sport 4 a 5 keer per week.
Ik begrijp dat ik nu iets aankom wat ook het geval is. Maar dit zou in mijn ogen op een gegeven moment moeten stabiliseren. Iemand hier ervaring mee?
Dat stabiliseren zou bij mij een verschil van ± 3 kilo zijn.

Groetjes!
Onbekend
March 31, 2014 om 05:54
Beertje
Als je meer gaat eten dan eerder dan zul je inderdaad eerst wat aankomen. Je lichaam moet er even aan wennen dat er tegenwoordig weer voldoende voedsel komt en zal het extra voedsel dus niet meer gaan opslaan vanwege te verwachten barre tijden. En door meer te eten zal je lichaam ook wat extra vocht gaan vasthouden. Hoe lang dat aankomen gaat duren dat zou ik trouwens niet weten.
Onbekend
April 9, 2014 om 07:32
Het beste is te stabiliseren door niet ineens weer alles te gaan eten, maar elke week wat meer, zodat je lichaam langzaam en stapsgewijs de gelegenheid krijgt te wennen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.