Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

nutrisculptor ?? Iemand ervaring mee?

Geplaatst door Tanja73 op May 5, 2014 om 09:19

May 5, 2014 om 09:19
Hallo, heeft iemand ervaring met de tabletjes Nutrisculptor??
May 5, 2014 om 10:05
Ik heb geen ervaring, maar ben uiteraard meteen gaan googlen. Ik zie dat het behoorlijk prijzig is en ik vind het jammer dat ik nergens uit kan vinden zo snel wat de ingrediënten zijn. Nu ben ik ook wel héél benieuwd naar ervaringen - en dus de inhoud ervan..... ik blijf mee lezen :)
May 5, 2014 om 10:51
Inderdaad, alleen maar, al je blijft zoeken, dat er vitamine A,B.C enz en wat mineralen inzitten.
Dat je een dag pillen slikt en de volgende dag gewoon eet.
Waardoor je afvalt. Ja wiedes. Dat doe je dan, zonder dure pillen ook.
Onbekend
May 5, 2014 om 11:40
Dit lees is op de site van NutriSculptur:
>> Op de oneven dagen (zijnde DAG 1, DAG 3, DAG 5,... ) gebruik je :
- een ONTBIJT (max. ca. 600 à 700 kCal)
(klik hier voor meer info over het ontbijt)
de rest van de dag consumeer je enkel :
- 14 tabletten nutriSculptor verspreid over de gehele dag (of ieder uur één) <<

Dit kun je toch ook doen zonder die pillen?
May 5, 2014 om 12:05
Een ontbijt van 600 of 700 kcal. en 14 tabletten verspreid over de hele dag :meenjeniet: lijkt me niet echt gezond, om nog maar niet te spreken over eventuele bijwerkingen.
May 6, 2014 om 12:10
Dit lijkt mij typisch zo’n methode die je nooit vol gaat houden en waarvan je dan denkt dat het aan jezelf ligt in plaats van de belachelijke opzet van de methode.
De dagen dat je pillen slikt is je voeding veel te eenzijdig. Allerlei sporenelementen, micronutriënten ontbreken.
De ingrediënten zijn inderdaad wat vitamines en mineralen. Dit wordt ‘onderbouwd’ met veel blahblah over vrije radicalen en calciummetabolisme, elektronenoverdracht en wondgenezing. Wat dit te maken heeft met afvallen of afslanken blijft onduidelijk. Trouwens: een beetje normaal eten en je krijgt al die stoffen ook binnen.

Op de website van nutrisculptor.net is geen enkele wetenschappelijke onderbouwing te vinden.
Wel wordt er verwezen naar ‘een idee van Professor Dr. Paul Saltman’, die trouwens al in 1999 overleden is.
Zijn idee is ‘TPN’, een poging om volledige voeding samen te pakken in pillen met een minimale belasting voor de spijsvertering. Oorspronkelijk is dit in de jaren-’70 ontwikkeld door Dr. Khursheed Jeejeebhoy voor een patiënt (Judy Taylor), die niet over een volledig spijsverteringskanaal beschikte.
En dit wordt nu gepresenteerd als een methode om af te vallen.

De dames op de homepage van nutrisculptor.net zijn nep, de foto’s komen uit een archief:
zie hier.
Om nog maar te zwijgen van de slecht vertaalde tekst en de goedkope afbeeldingen van lelijke potten.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.