Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

nutrisculptor ?? Iemand ervaring mee?

Geplaatst door Tanja73 op May 5, 2014 om 09:19

May 5, 2014 om 09:19
Hallo, heeft iemand ervaring met de tabletjes Nutrisculptor??
May 5, 2014 om 10:05
Ik heb geen ervaring, maar ben uiteraard meteen gaan googlen. Ik zie dat het behoorlijk prijzig is en ik vind het jammer dat ik nergens uit kan vinden zo snel wat de ingrediënten zijn. Nu ben ik ook wel héél benieuwd naar ervaringen - en dus de inhoud ervan..... ik blijf mee lezen :)
May 5, 2014 om 10:51
Inderdaad, alleen maar, al je blijft zoeken, dat er vitamine A,B.C enz en wat mineralen inzitten.
Dat je een dag pillen slikt en de volgende dag gewoon eet.
Waardoor je afvalt. Ja wiedes. Dat doe je dan, zonder dure pillen ook.
Onbekend
May 5, 2014 om 11:40
Dit lees is op de site van NutriSculptur:
>> Op de oneven dagen (zijnde DAG 1, DAG 3, DAG 5,... ) gebruik je :
- een ONTBIJT (max. ca. 600 à 700 kCal)
(klik hier voor meer info over het ontbijt)
de rest van de dag consumeer je enkel :
- 14 tabletten nutriSculptor verspreid over de gehele dag (of ieder uur één) <<

Dit kun je toch ook doen zonder die pillen?
May 5, 2014 om 12:05
Een ontbijt van 600 of 700 kcal. en 14 tabletten verspreid over de hele dag :meenjeniet: lijkt me niet echt gezond, om nog maar niet te spreken over eventuele bijwerkingen.
May 6, 2014 om 12:10
Dit lijkt mij typisch zo’n methode die je nooit vol gaat houden en waarvan je dan denkt dat het aan jezelf ligt in plaats van de belachelijke opzet van de methode.
De dagen dat je pillen slikt is je voeding veel te eenzijdig. Allerlei sporenelementen, micronutriënten ontbreken.