Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Obesimedforte

Geplaatst door Suziki op May 14, 2014 om 03:14

May 14, 2014 om 03:14
Ola, allemaal.

Heb een vraagje: wie heeft er ervaring met de obesimedforme pillen? Ik heb deze pillen aangeschaft en een paar x gebruikt, echter heb ik niet het idee dat ik minder honger ofzo heb. Kan dit kloppen of moet ik een 2 pillen slikken ipv 1.

Ik heb het voornamelijk gebruikt voor in de avonden, dit omdat dan meestal het gevoel honger te hebben opspeelt.

Heel veel zongroetjes,

Suzanne
May 14, 2014 om 07:01
Ik heb ze twee jaar geleden geprobeerd, maar voor mij doet het niets. Ik voelde me niet voller en nam ook geen ander eetpatroon aan. Dat zul je écht zelf moeten doen.
May 14, 2014 om 15:18
Ja dat klopt wel... ik heb ze ook recent in de ochtend geprobeerd. Ik heb niet echt het idee dat ik er "voller" ofzo door zit.
Had al op google verschillende uitspraken gelezen: voor de een een wondermiddel en voor de ander eigenlijk weggegooid geld! Ik heb het idee dat het laatste ook voor mij geld.

Ik heb voornamelijk in de avonden last van snaaidrang.. dus dacht misschien is dit wel DE oplossing..
Bedankt in ieder geval voor jullie reatie, erg lief !!

Fijn avond!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.