Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

EVY Podcasts

Geplaatst door Athar op May 16, 2014 om 10:14

May 16, 2014 om 10:14
Zijn er hier ook leden die aan het sporten zijn met de lessen van Evy voor op je telefoon/mp3-speler? Of leden die de lessen al hebben afgerond?

Ik ben zelf op dit moment bij les 19. Het gaat heel goed maar het lukt me niet altijd om 3x in de week te gaan. Gelukkig heb ik verder geen haast.
Ik gebruik de 2011 versie maar ik heb de 2006 versie ook vaak gebruikt. De 2006 versie heb ik nooit afgemaakt :bloos:

Mijn doel is eerst: een half uur achter elkaar hardlopen.
Daarna 5km in een half uur. Op dit moment ligt mijn tempo daar nog niet hoog genoeg voor, dus dat zijn wel twee aparte doelen.
In oktober doe ik mee aan de 4Mijl van Groningen en ik wil graag mijn eigen tijd van vorig jaar verbeteren: 47 minuten en 47 seconden!

Moet lukken toch? :goon:
Onbekend
May 16, 2014 om 15:12
Hallo Athar,

Ik gebruik rennen met Evy ook. Alleen heb ik er nu de klad in laten komen en ben ik weer een stuk achteruit gegaan. Goed dat je er hierover schrijft, dat geeft me weer wat inspiratie om de draad (of beter gezegd de podcast) weer op te pakken.
Stoer dat je je ingeschreven hebt voor de 4Mijl. Die heb ik oooooit in mijn studententijd wel gelopen, maar nu zou ik er dood bij neervallen vrees ik.
Heel veel succes en het gaat je zeker lukken!
May 16, 2014 om 16:57
Wat leuk dat je ook ooit hebt meegedaan aan de 4Mijl!
Toen ik me vorig jaar inschreef dacht ik: Het is zo cool om te kunnen zeggen dat je aan zoiets hebt meegedaan...
Maar ik kon toen nog geen 5 minuten achter elkaar volhouden :-D

Maar de inschrijving is altijd maaaanden van te voren dus ik dacht, dat komt wel goed. Samen met een vriendin zou ik het doen maar die haakte uiteindelijk af waardoor ik ook niet zoveel motivatie meer had. Maar gelukkig voor die tijd wel eens gaan trainen en uiteindelijk toch uitgelopen! Maar met heel veel wandelen tussendoor en deze keer wil ik eigenlijk aan een stuk doorlopen :)

Gebruik je de 2006 of 2011 versie? Ik vind die van 2011 qua schema iets beter dan die van 2006, maar de muziek is af en toe wel heel lastig. Begin je net een nieuwe les en dan zit er van die vreselijke muziek bij die echt niet helpt!
Maar haar gepraat vind ik altijd wel heel leuk en soms moet ik echt lachen om wat ze zegt :ineendeuk:

Bij welke les ga je het weer oppakken?
Veel succes in ieder geval! Als het nog even mooi weer is, kun je ook lekker buiten lopen :grinnik:
Onbekend
August 10, 2014 om 05:21
Ik ben weer begonnen, vandaag les 16 van de 2011 versie. Lekker!
August 10, 2014 om 14:41
Goed dat je weer begonnen bent. Ik heb 2 weken geleden de laatste les (27) afgerond van Evy en ben zo trots! Ik dacht nooit dat ik het vol kon houden, want in het begin waren 3 minuten al ontzettend zwaar. Recent zelfs km in de duinen gaan hardlopen met slechts 1 minuut wandelen tussendoor. volhouden dus, komt zeker goed!
October 7, 2014 om 06:59
Ik ben ook begonnen! De eerste les gehad, ik vond het echt heel fijn lopen zo. Het geeft me weer een beetje motivatie om alles te kunnen doen. Ik ga proberen om in ieder geval 2 lessen in de week te doen en dan nog eens gewoon hardlopen met een vriendin. Als zij niet kan die week, natuurlijk gewoon 3 lessen.
October 20, 2014 om 04:14
Ik gebruik inmiddels de couch to 5k van endomondo, dat systeem werkt voor mij iets beter dan Evy, met name omdat het je vorderingen wat beter bijhoudt en het schema zich daarop aanpast. Je hoort ook tussendoor hoe hard je loopt. En een hele grote plus is voor mij dat ik mijn eigen muziek kan luisteren!

Sommige van Evy kan ik niet meer uitstaan haha!
October 22, 2014 om 03:46
Hallo, ik wil ook beginnen met Evy
January 9, 2015 om 06:03
Ben je al begonnen Isport?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.