Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Voorstellen 19Marijke90

Geplaatst door 19marijke90 op June 5, 2014 om 16:02

June 5, 2014 om 16:02
Hallo allemaal,

Vorige week heb ik mij ook ingeschreven op valtaf.nl. Alleen nog niet aangedacht om mij even voor te stellen.
Vandaar nu even.

Ik ben Marijke, 24jr oud en woon samen met mijn vriend en dochter in het Noorden van het land.

Helaas ben ik altijd al te zwaar geweest, alleen heb ik het de laatste jaren zo uit de hand laten lopen dat ik al 115kg woog. Na de bevalling was ik het zo zat en was er de mogelijkheid om via de sportschool te beginnen met BodySupport. Mijn kans dacht ik. Volgens de billboards viel je gemiddeld in 10weken 8- 10kg af. Al moest er bij mij wel meer af ik dacht ik kan er mee beginnen. Veel verwachtte ik er niet van.. Maar eenmaal begonnen werd ik zeer enthousiast. In het begin vlogen de kilo's er dan ook af. 3kg per week heb ik zelfs een keer weten op te redden. Nu gaat het wat minder hard, maar de laatste 2 weken gelukkig nog een kilo per week..

Wie is er nog meer aan het afvallen middels BodySupport??

Wat zijn de struikelblokken van anderen? Hoe ga je daar mee om??

Graag hoor ik het van jullie..
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.