Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

30 day challenge

Geplaatst door Risje84 op July 4, 2014 om 05:37

July 4, 2014 om 05:37
Hoi allemaal,

Na het spitten op internet zag ik veel positieve verhalen over 30 day challenges. Sinds een paar dagen ben ik dan ook maar begonnen aan een 30 day challenge welke ik op internet vond.

Zijn er meer mensen die hier ook aan meedoen? Zoja, wat is jullie ervaring.
Onbekend
July 4, 2014 om 07:04
Heeft jouw challenge ook een thema? Wat ga je 30 dagen wel of niet doen?
July 4, 2014 om 17:56
Ik doe nu de 30 day squat challenge.
July 29, 2014 om 10:41
Ik heb er net voor het eerst 50 gedaan
July 30, 2014 om 03:44
Ik heb in het voorjaar de 30 day shred gedaan en wil daar na de zomervakantie weer mee beginnen. Ook de 30 day squat gedaan, vond het erg leuk en het kost niet al te veel tijd (erg belangrijk voor mij :) )
Onbekend
July 30, 2014 om 07:05
Ik heb begin vorig jaar meegedaan aan 100 push ups doen na 6 weken?.
Squats doe ik ook en dan 2x per 3 dagen: dag 1 met gewichten en dag 2 zonder gewichten.
Wat ik erg belangrijk vind is dat iets niet al te veel tijd kost + dat ik thuis kan trainen ;)
August 1, 2014 om 17:53
Ik ben nu op dag 9 van de 30 day ab squat challenge, iedere ochtend voor het douchen kost het mij ongeveer 5 minuten om de oefeningen te doen. Ik heb wel eerder een challenge gestart maar als er al een rustdag op dag 4 zit, zit de challenge nog niet in mijn ritme en vergeet ik op dag 5 er weer verder mee te gaan. Het schema wat ik nu volg heeft pas rustdag op dag 9, erg fijn want het zit nu al in mijn ritme om 's ochtends de oefeningen te doen.
@Risje84, hoe gaat het inmiddels bij jou met de squat challenge?
August 11, 2014 om 05:25
Helaas na een kleine blessure gestopt met de challenge :-(
Inmiddels heb ik zelf wel weer het hardlopen opgepakt.

Hoe vergaat het bij jou?
August 14, 2014 om 05:16
Ik merk dat ik het nu steeds sneller vergeet te doen, meestal deed ik de oefeningen 's ochtends voor het ontbijt (vind buikspieroefeningen niet zo fijn op een volle maag), maar nu komt het vaker voor dat ik er pas 's avonds aan denk en ze toch nog even snel doe.
Nu toch maar weer vol goede moed verder en het schema weer duidelijk ergens ophangen, want vriendlief heeft al weg gezegd dat het te zien is :D
August 21, 2014 om 07:48
Ik ga na wat positieve berichten hier ook mee beginnen. Heb geen gewichtjes dus doe het maar met flesjes water :)

Groetjes.

September 2, 2014 om 12:17
Ik ben sinds gister mee gaan doen met twee 30-day-challenges.
Via facebook volg ik de filmpjes van Jacqueline van Dijk met de "Strakke buik challenge". Iedere dag afwisselende oefingen voor je buikspieren, altijd in 5 minuutjes te doen.
https://www.facebook.com/events/1472359319680543/

En via google kwam ik bij de website van Girlscene met de 30-day-butt-challenge met squats, lunges en the bridge. Want mijn bilspieren kunnen ook wel aandacht gebruiken.
http://www.girlscene.nl/p/11877/30_day_butt_challenge_-_doe_jij_mee

Beide ofeningen doe ik rond 17/19u 's avonds, wel altijd voor het eten.
Lijkt me leuk als er meer mensen meedoen en we elkaar kunnen motiveren! :D
September 5, 2014 om 07:38
Ik ga ze vanavond even bekijken! :)
July 8, 2015 om 12:50
Mij is eens verteld dat iedere dag dezelfde spieren trainen/belasten niet echt goed is voor die spieren. Overigens ben ik er zelf ook wel eens aan begonnen hoor, maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om er een af te maken... Halverwege heb ik het wel bekeken en schiet het er bij in.
Ik heb er zelf ook eens een gemaakt, die was heel afwisselend, iedere dag trainde je een ander deel van je lichaam.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.