Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ik ben ook nieuw :)

Geplaatst door op July 10, 2014 om 09:56

Onbekend
July 10, 2014 om 09:56
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Mariama en ben 27. Ben in het verleden 25kg afgevallen. Intussen een aantal kg aangekomen. Wil graag 6kg afvallen en dat zou erg fijn zijn als dat met steun van elkaar kan. Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken hie deze site werkt, en wat een buddy inhoudt.
Ik ga beginnen met groene smoothies, en hoop hiermee (i.c.m. meer water, minder snoepen etc.) wat af te vallen!

Groetjes, Mariama
Onbekend
July 11, 2014 om 03:49
hi Mariama
Ik zou je graag volgen!. Ik ben zelf mn gewicht al kwijt maar ik ben nog erg actief op de site :)
Onbekend
July 11, 2014 om 05:52
Oh wat fijn en lief! Ik ga jou ook volgen zodat we buddy's zijn (zo werkt dat toch? haha) Wat knap dat je je gewicht kwijt bent!
July 13, 2014 om 15:42
Zag dat dit bericht recent was, heb net een account aangemaakt. Zoekt iemand die helpt doorzetten en motiveren en vooral herinneren aan het GEZOND eten en niet te veel eten etc. helpen ongezond eten af te wijzen of te wel; gezocht iemand die er over mee wil/kan praten/zeuren chatbuddy :)
Onbekend
July 14, 2014 om 06:04
haha dan zoeken we hetzelfde Elizah ;) Ik ga je volgen!
Onbekend
July 14, 2014 om 06:06
PS. Elizah, hoop dat je gegevens niet kloppen op je profiel, want er staat dat je 1,80m bent en van 65 naar 55kg wilt gaan.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.