Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Vandaag begonnen, wie doet er mee?

Geplaatst door op July 28, 2014 om 09:57

Onbekend
July 28, 2014 om 09:57
Hallo, ik ben een paar weken terug al begonnen met fitness (Milon-cirkel). Dat gaat goed en is leuk om te doen. Vanaf morgen wil ik dan het joggen (weer) opstarten. Ik ben al zo vaak begonnen met de hardlooplessen ven de Belgische Evy, maar heb het nog nooit afgemaakt...
En ja, mijn eetgewoonten aanpakken, want afvallen door alleen extra bewegen lukt niet. Mijn grootste valkuil zijn de tussendoortjes.
En dan vooral in het weekend.
Maar nu dus een frisse start met als doel om minimaal 7 kilo af te vallen.
Wie wil me steunen?
July 28, 2014 om 11:01
hey ik vandaag nieuwe start genomen. er moet 10kilo af mr ik heb tijd. sporten en gezonde voeding. ik ga fitnessen. ongeveer 4 keer in de week. daarnaast zal ik me inschrijven wandelcluv om de weekends wat sportiever te krijgen met zoon en vriend. Het is niet gemakkelijk om niet terug te vallen in oude gewoontes. vooral s avonds. we kunnen elkaar steunen. Wil je mijn gsm nummer feven.mss met sms jes
alvast succes groetjes .barbara
July 28, 2014 om 13:53
Hoi, ik ben Willeke, ik ben ook vandaag (weer eens opnieuw) begonnen! en Betty, ik heb ook eens evy gedaan, tot les 14, daar was ik best trots op, maar ook nooit afgemaakt. En die start he.... dat is voor mij zo'n drempel!! Ik was vorig jaar 15 kilo kwijt, half jaar volgehouden, maar toen ik weer verder wilde, kwam er alleen maar aan. En dat was zo frustrerend, dat ik ook nergens meer op lette. Nu heb ik spijt, want achteraf kwam dat door een traag werkende schildklier, waar ik nu tabletten voor heb. Maar tja, toch maar weer opnieuw starten, anders komt er niets van. Ik ga vanaf september (wie weet, misschien vanaf augustus) starten met fitness. Deed ik al, maar dat was best een eind van mijn huis vandaan, en had ik meestal geen zin om eerst erheen te fietsen (erg he) Maar nu zit er een hele goedkope in de straat achter mij, dus wil ik daar gaan beginnen. Maar mijn oude abonnement loopt nog tot 1 oktober.... Mijn plan is om drie keer in de week te gaan fitnessen, en drie keer hardlopen met evy. En het liefst zou ik daarbij nog willen gaan banen trekken... lijkt me heerlijk, maar ik denk dat ik daar mee wacht tot ik me lekkerder voel in badpak. Leuk om elkaar te steunen!! hoor jullie graag weer!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.