Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Fitbit

Geplaatst door Risje84 op August 11, 2014 om 05:27

August 11, 2014, gewijzigd door Risje84 op August 11, 2014 om 05:28
Goedemorgen allemaal,

Aangezien ik een zittend beroep heb, heb ik enige tijd geleden een Fitbit aangeschaft om zo bij te houden hoeveel stappen ik eigenlijk per dag zet en dat is echt schribarend weinig! Extra motivatie etc is dus nodig om die minimale 10.000 stappen per dag te zetten.

Zijn er nog meer mensen hier die een fitbit hebben? Wellicht kunnen we elkaar motiveren! :-)

:r:isje
August 18, 2014 om 07:19
Hoi Risje,

Ik heb geen fitbit, maar wel de app Noom-walk op mijn mobiel. Zo hou ik wel in de gaten hoeveel ik loop. In de praktijk valt dat inderdaad behoorlijk tegen wanneer je een zittend beroep hebt.

Ik probeer minimaal 6000 per dag te lopen, liefst meer. Vandaag redt ik dat waarschijnlijk niet, gezien het weer heb ik de lunchpauze niet gewandeld. Hopelijk morgen weer beter.
August 18, 2014 om 08:18
Ik heb de fitbit ook, maar heb hem voor de zw.schap ergens gelegd en weet hem nu eventjes niet liggen (niet erg handig, haha). Ik vond het wel leuk om te zien hoeveel ik eigenlijk moest wandelen om aan mijn stappen te komen, in het begin was het toch echt een tandje bijsteken.
September 6, 2014 om 12:12
@Romaike,
Waar vind ik die Noom. Is die er ook voor Windows smartphone?
September 6, 2014, gewijzigd door Boekenkind op September 6, 2014 om 12:17
www.noom.com/walk.php

Volgens wat ik zie voor Androit, maar wie weet.
September 9, 2014 om 06:01
Dank je wel Boekenkind, dat is hem inderdaad. Die is voor Android en te vinden in de Playstore. Of het er ook voor Windows is weet ik echt niet. Even zoeken in je app store of op google :)
November 3, 2014 om 14:06
Ja Risje ik heb een fitbit en ben er heel blij mee
January 10, 2015 om 15:01
Hoi allemaal,

ik heb vandaag de fitbit one gekocht!
Al bijna 5000 stappen gedaan en erg gemotiveerd om er dit jaar in te vliegen!

Iemand nog tips of goede ideeën?!? Bestaat er ook een site waar je elkaars voortgang kunt vergelijken? Lijkt me wel fijn om elkaar zo te kunnen motiveren!

Groetjes Spinky
January 11, 2015 om 09:20
Ja zeker Nederlandse community eerst inloggen bij fitbit.com hopelijk zie ik je daar
January 11, 2015 om 14:44
Gevonden!!!

February 25, 2015 om 04:24
Ik heb sinds een maand een fit bit en het motiveert. Ook hier een zittend beroep. Maar ik wandel nu tijdens de kunch om de stappen te halen
October 26, 2015 om 02:04
Hoihoi,

ondertussen al lang niets meer gehoord van mijn mede-fitbitters op deze site... Zijn er nog nieuwe mensen bij gekomen?

Ik ben mijn eerste fitbit afgelopen zomer kwijtgeraakt op vakantie en na twee maanden gemis heb ik me een nieuwe aangeschaft. Ben van de Fitbit one overgeschakeld naar de Charge HR en die bevalt me nog beter!

Welke hebben jullie en zijn jullie er ook nog steeds zo blij mee?!?

Groetjes van tante Anneke
October 26, 2015 om 02:48
Hoi Anneke,
Ik heb een fitbit one en draag hem als ketting, omdat ik geen horloge om mijn pols kan verdragen ook ik ben hem kwijtgeraakt maar heb hem na 2 weken terug gevonden na een vakantie en zeer happy.
Vandaag ben ik uitgenodigd voor een challenge van een week met mede fitbitters.
Gemiddeld maak ik 10.000 steps
Vandaag wordt het minder s'morgens naailes s'middags choc fondue:meenjeniet: mijn ML is jarig en s'avonds bezoek.
Leuk dat je het weer heropend heb en hoop dat er nog meer reageren
October 26, 2015 om 08:48
Hee ik zie net dat je ook mee doet aan de challenge leuk:wandelen:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.