Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

welke anti cellulitis gebruiken jullie?

Geplaatst door Debster op August 15, 2014 om 22:17

August 15, 2014 om 22:17
De vraag zegt het al. Welke anti cellulitis crème/gel gebruiken jullie? En welke ervaringen hebben jullie er mee?

Tevens iemand bekend met cupping?
Onbekend
September 7, 2014 om 04:11
Geen enkele, want ik heb geen last van cellulites. Of die crèmes/gels succesvol zijn waag ik overigens te betwijfelen. Wat is cupping? Smeer je je benen dan in en wikkel je ze in plastic of zo?
September 7, 2014 om 04:38
@Barkie

Als je even op internet had gekeken wist je dat het deze, in mijn ogen zeer pijnlijke, behandeling is
cupping tijdens
cupping na (en deze is nog heilig)
Zo doen ze dat
Onbekend
September 7, 2014 om 04:54
@Boekenkind,
Dat had ik ook, maar ik zag het verband met cellulites niet.
Volgens Wikipedia, waar ik dus keek >> De therapie wordt gebruikt om wat in oosterse geneeswijzen bekendstaat als 'stagnatie' te verlichten. Het wordt gebruikt om ziektes zoals griep, kortademigheid en bronchitis te behandelen. Cupping wordt ook gebruikt om pijn aan de nek, rug, schouders en andere spieren te behandelen. <<
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cupping
September 7, 2014 om 04:59
Ja en hier dus om de doorbloeding te stimuleren, wat dan weer zou resulteren in minder cellulites.
Als je op afbeeldingen kijkt komt, soms, het bloed, door de huid naar buiten.

Ik heb dit zien doen tijdens een acupunctuur sessie, ze wilden dat bij mij ook doen, maar dat leek me, met mijn dunne huid, geen goed idee.
Onbekend
September 7, 2014 om 06:17
Ai; dat lijkt me geen prettige behandeling :neen:
Onbekend
September 9, 2014 om 02:42
Ooit ergens gelezen (sorry weet de bron niet meer) dat je dan geen crème moet gebruiken maar die spiergroep.
Als op je benen is dus je benen en bij de billen de billen)
Had te maken met 'verzakking/verslapping van een onderlaagse spier waardoor het putjes idee zichtbaar wordt.
En zodra je die spiergroep in bijv je billen gaat trainen verdwijnt de cellulitis beetje bij beetje en klinkt aannemelijk.
In de periode dat ik nog fanatiek in de sportschool stond, werd het ook minder.
Succes!
September 9, 2014 om 05:14
Cellulitis zijn onderhuidse vethopingen en de enige manier - buiten de extreem dure behandelingen in privéklinieken - om het te verminderen, is je vet% omlaag brengen. Ook dan zal het nooit helemaal weggaan, maar hoe minder vet je hebt des te minder zichtbaar is het.
Onbekend
September 9, 2014 om 06:49
@Romaike,
Ook slanke mensen kunnen last hebben van cellulites, dus een laag vet% is geen garantie voor geen cellulites.

Wat je overigens zelf kunt doen, zonder dure ingrepen of crèmes/gels, is bijvoorbeeld: 20 Top Tips voor het natuurlijk verminderen van cellulites.
Zo zijn er diverse sites met verschillende, veel goedkopere, tips.
September 15, 2014 om 07:09
Bedankt voor de tips Barkie!

October 25, 2014 om 06:32
Dank je wel voor de link Barkie
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.