Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Juice+ Plus

Geplaatst door Fifa12 op September 16, 2014 om 09:24

September 16, 2014 om 09:24
Hallo Allemaal,

Onlangs ben ik via facebook in contact gekomen met Juice+ plus nadat mijn schoonzusje vol lof over het programma sprak. In nog geen 3 weken tijd viel zij 6 kg af, nu ben ikzelf ook begonnen en ben op twee weken 3,5 kg afgevallen.

Voel me er ook super goed bij, nu ik de draai begin te vinden heb ik ook het idee dat het mij totaal geen moeite kost. Echt een heel duidelijk programma en ik vind de recepten ook heerlijk :)

Nog iemand ervaring met juice+ plus, mocht je zelf geinteresseerd zijn.
via facebook zoeken naar Afslanken: Snel, Gezond en Blijvend

Liefs mij
September 17, 2014 om 09:25
wat houdt dit in? khd-arm.. proteine-rijk.. caloriebeperkend ... ?
September 17, 2014 om 10:04
@Tanja73

Dit vond IK op internet

Juice + Plus
September 17, 2014 om 10:27
De hoofdbasis van het programma zijn shakes, veganistisch en gemaakt uit sapconcetraten van groenten en fruit. Daarnaast neem ik ook een booster, die mijn honger stilt. Echt fijn.

En ze bieden ook nog capsules aan als energie ondersteuner. Ik vond ze via facebook met www.facebook.nl/afslanken.snel.gezond.en.blijvend

kijk anders eens daar op en stuur een mail voor meer informatie, ik werd er super geholpen. en de groep is ook echt fijn. te vergelijken met hier :)

groetjes xx
September 17, 2014 om 11:18
@Fifa12

En hoe snel zit alles er weer aan, als je met de shakes en boosters stopt??
Want dit doe je toch niet de rest van je leven??!!
September 17, 2014 om 11:34
@ boekenkind

Ik leer gaandeweg gezondere keuzes te maken, want ik krijg super veel tips voor gezonde recepten. Daarbij is het de bedoeling dat ik de Shakes ga afbouwen, al vind ik de Shakes erg lekker. zal ze denk ik niet snel weg zien ofzo. door het afbouwen ga je het jo jo effect tegen.. in de groep heb ik al regelmatig dames voorbij zien komen die na n tijd nog steeds op gewicht zitten. Zelfs mijn contactpersoon zit n jaar later nog steeds op gewicht.
September 17, 2014 om 12:46
@Fifa12

Ik was, met gewoon eten en opletten wat je eet 30 kilo afgevallen in negen maanden tijd.
Heb dat bijna 5 jaar weten vast te houden, Maar soms zijn er situaties waarbij vasthouden gewoon niet lukt.
Dus zitten er nu weer 8 aan. Die krijg ik er wel weer af.
Maar niet met sap shakes en pillen. Dat houd ik gewoon niet vol.
Plus dat ik deze schitterende jubel verhalen al zo vaak heb gehoord.
Uiteindelijk, als ze weer "normaal" gaan eten, komen ze allemaal weer aan, de een meer dan de ander.
Maar vast houden? No way.

Kijk maar eens bij Voorstellen, hoeveel er weer terug van weg geweest zijn.
October 11, 2014, gewijzigd door Tangobeer op October 11, 2014 om 10:40
Wat mij opvalt als ik de site bekijk, is dat het een matige vertaling uit het Engels is. Ik vermoed dat het een Amerikaanse methode is (Ook al is de organisatie een Ltd. in Engeland). Dat betekent vaak dat de ingrediënten van de recepten toegesneden zijn op de Amerikaanse markt. Zo zie ik vluchtig bijvoorbeeld bij het fruit 'papaja en concorddruif' staan en bij de groente geen 'prei'. Typisch Amerikaans.
De site suggereert dat er 25 klinische onderzoeken naar deze methode zijn geweest, maar feitelijk is dat alleen naar de ingrediënten, zoals caroteen en resveratrol. Er had net zo goed '100 klinische onderzoeken' kunnen staan. Ik zou zeggen: eet een wortel en een hand vol onbewerkte bosbessen.
Tot slot is er nog een mooi verkoopmodel met 10 niveau's dat doet denken aan een piramidespel (verboden in Nederland): ‘Als je het Marketing Director Level hebt bereikt, is het aan jou om tenslotte de hoogste top te bereiken. Is er iemand die niet uitkijkt naar een toekomst die de moeite waard is?’
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.