Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Beveiligingsmelding.

Geplaatst door op September 29, 2014 om 06:26

Onbekend
September 29, 2014 om 06:26
Ik krijg bij het openen van de topic over de smillies een beveiligingswaarschuwing.
Ik heb een screenafdruk gemaakt maar kan hem hier niet in plakken. Het gaat over malware.
Zijn er meer die dit hebben, en is er iets over bekend?
Onbekend
September 29, 2014 om 07:05
DEze tekst bedoel je:

De volgende website bevat malware

Cybercriminelen op www.keyboardforum.nl proberen mogelijk gevaarlijke programma's op je computer te installeren waarmee je gegevens kunnen worden gestolen of verwijderd (bijvoorbeeld foto's, wachtwoorden, berichten en creditcards).

Automatisch informatie over mogelijke beveiligingsincidenten aan Google melden. Privacybeleid
Terug naar veilige websiteDetails

Die krijg ik dus ook als ik smilies 45 open. Bij de andere topics ofp dit forum gebeurd er niets bijzonders
September 29, 2014 om 07:06
@Blackbirdy71

Screen afdrukken moet je eerst ergens downloaden.
Meestal in WORD, dan een programma als Image Shack of Photobucket openen.
Daar de screenafdruk uploaden. code kopieren en dan weer hier plakken.
Het kan dus allemaal wel, maar zeer omslachtig.
Er s een snellere weg, het naar Clyde rechtstreeks mailen. Maar dat adres hebben we gewoon niet.
September 29, 2014 om 07:10
@Delizie

Die kreeg ik deze week ook, maar op een andere plek.
Ik werk met Safari EN Windows 7, bij Safari kreeg ik hem wel. tot 3 keer toe, bij Windows, in het zelfde programma geen een keer.

Ik heb wel al verschillende keren sowieso voor Valtaf en veiligheidswaarschuwing gehad.
Met de aanbevelinging om om een https te vragen.
September 29, 2014, gewijzigd door Clyde op September 29, 2014 om 08:06
Hoi,

Dit probleem doet zich voor omdat chrome in ieder geval, de website keyboardforum.nl als site met malware ziet. Omdat her en der de volgende url gebruikt wordt in reacties: http://www.keyboardforum.nl/Smileys/default/ontopic.gif

Krijgen jullie de beveiligingsmelding. Zoals jullie zien (als je door die melding heen klikt bij het openen van keyboardforum.nl staat er: Tijdelijk offline voor onderhoud/reparatie...

Denk dus dat ze op de hoogte zijn van dit probleem. We kunnen ervoor kiezen om alle reacties die gebruik maken van dit url te verwijderen, met de risico dat enkele discussies "kapot" gaan, of we wachten netjes even af tot keyboardforum.nl netjes het probleem oplost en afmeld bij google.

Groet,
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.