Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Afvallen, fitter en strakker

Geplaatst door Naommii op October 30, 2014 om 08:49

October 30, 2014 om 08:49
Hoi iedereen! :D
Hierbij wil ik mijzelf graag even aan jullie voorstellen. Ik ben Naomi, 19 jaar oud en momenteel bezig met een gezonde levensstijl aan te houden. Ik volg geen speciaal dieet zoals velen, maar probeer wel niet teveel koolhydraten te eten en op te letten qua suikers en soorten vlees.
Daarnaast doe ik ook aan fitness, dit wil ik min. 2x per week weer gaan doen.
Mijn gewicht was 101kg, nu weeg ik 98 en mijn streef is 80. Daarnaast wil ik ook graag een betere conditie krijgen.

Nog meer mensen die geen speciaal dieet volgen? Of die gewoon gezellig willen kletsen en elkaar willen steunen? :) Je kan me altijd een berichtje sturen!
October 30, 2014 om 10:45
Hoi Naommii,
Welkom, ik ben zelf ook net terug begonnen met dieet, wel een specifiek dieet maar doet er niet toe. We zijn hier allemaal om 1 reden, afvallen en gezonder gaan leven.
Ik wens je heel erg veel succes!

Groetjes Sofie
October 30, 2014 om 11:50
Dankjewel, eveneens heel veel succes natuurlijk! :)
Onbekend
October 31, 2014 om 09:33
Hey hey,
Ik ben ook op eigen houtje bezig, voor zolang het gaat zonder hulp doe ik zo voort!
Eet geen snoep of vette snacks meer (of dat is toch de bedoeling) en matig mijn porties.
Meer fruit en meer groenten staan ook op het programma.
Ik zou ook meer gaan bewegen maar na net verhuisd te zijn moet ik mijn weg nog een beetje vinden naar de sportclub, hihi ;) Komt nog wel!
Voorlopig ga ik wandelen/lopen in het park vlakbij.

Ik ga je volgen :)
October 31, 2014 om 15:24
Hi!

Ik ben jou ook gaan volgen, leuk! Kan me wel voorstellen dat als je net verhuisd bent het moeilijk is om weer naar de sportschool te gaan als je nog niet gewend bent. Maar gewoon lekker gaan en je eigen ding doen! :)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.